Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tenzij het in het weekend is van de eerste 3 weken van Juli, de laatste week zit ik in Oostenrijk.
Killed schreef:30Juni
- Jackytje
- hetlevenwint
7Juli
- Jackytje (ik heb wel redelijk intensieve vakantiejob, 3weken na elkaar..)
- hetlevenwint
14Juli
- Hetlevenwint: hangt af van vakantie job
21Juli
- hetlevenwint (vakantie job misschien)
28Juli
-hetlevenwint (vakantie job misschien)
hetlevenwint schreef:30Juni
- Jackytje
- hetlevenwint
-Soprano
7Juli
- hetlevenwint
14Juli
- Hetlevenwint: hangt af van vakantie job
21Juli
- hetlevenwint (vakantie job misschien)
28Juli
-hetlevenwint (vakantie job misschien)
Helaas heb ik geen geschikt paard hiervoor, mijn Haflinger is geen Tinker, mijn oudste Tinkermerrie is niet te vervoeren zonder sedatie, en mijn jongste Tinkerruin is nog maar 4 en moet nog heel veel leren, dan vind ik 20 a 25 km nog veel te ver. Volgend jaar ben ik graag van de partij
Mochten jullie trouwens eens naar zee willen met deze groep dan kan ik wel meerijden of begeleiden
) Ze staat weer kreupel linksvoor, en deze keer niet tijdens of na het rijden. Meer nog, ze was al 4 dagen niet gereden toen ik ze zo in de wei aantrof. Heb eventjes afgewacht en de ene dag zie je niets, de andere weer wel. Het is echt onregelmatig, ik ga morgen een afspraak maken om foto's van haar been te laten maken om eventueel artrose of dergelijke uit te sluiten. Dus voorlopig weet ik nog niet of Iowa tegen dan weer rad loopt en of ze de rit aankan want wil ze natuurlijk niet forceren.
Ik hoop dus dat het met Iowa niets ernstig is en we ook met de rit mee kunnen. Wil nu al zolang eens een tinkerrit meedoen dus fingers crossed! Ik hoop dus deze week meer te weten.
Ah ik hoop echt dat ik toch nog mee kan!