Madeira_ schreef:Mootje schreef:Mootje - Marjolein - Vlaardingen (er kunnen evt 4 mensen meerijden, 19 & 26 mei niet beschikbaar en tweede helft Juni ben ik niet in NL)
Frummels - Kymberley - Den Haag (met mij kunnen ook mensen meerijden! 12 tm 26 juli op vakantie)
_Tarzan - Niki - Geleen (zuid-Limburg) (met mij kan 1 persoon meerijden! 28 juni t/m 1 juli en eerste 3 weken van augustus ben ik weg!)
Wollie2004: Charlotte, Roermond (midden-limburg) ik kan 2 mensen meenemen, aangezien ik mijn hond ook wel graag zou meenemen.(ik kan in het weekend meestal wel, nog geen vakantie gepland
Naoom_ - Naomi - Delft - chihuahua graag mee - 8 tm 27 juli op vakantie - zou graag meerijden met iemand als het voor juli is, evt daarna kan ik zelf rijden.
Mandy517 - Mandy - Nijmegen (als ik mijn moeders auto heb kunnen er 4 mensen meerijden)
Madeira_ - niemand kan meerijden want ik heb geen rijbewijs en die ga ik ook niet krijgen vrees ik, haha
Cass1991- heb me rijbewijs niet maar kan prima met openbaar vervoer, eventueel dus met madeira_wollie2004 schreef:Even een datalijstje voor meeste stemmen gelden
25 mei: Marjolein, Charlotte
26 mei:Charlotte, Mandy
1 juni: Marjolein, Niki, Kymberley, Madeira_, Cass1991
2 juni: Charlotte, Niki, Kymberley, Mandy, Madeira_ Cass1991
8 juni: Marjolein, Niki, Kymberley, Mandy, Madeira_
9 juni: Marjolein, Niki, Kymberley, Mandy, Madeira_, Cass1991

). 
Als ik toch een euro kreeg voor alle keren dat ik Aleenah genoemd werd joh 
als ik dan alle keren tel dat mensen mijn naam niet verstaan...hoi ik ben cassandra, hoi sandra.. nee cassandra, ooh alexandra... nou hoi het dan liever op sandra maar het is toch echt cassandra hahaha!