Madeira_ schreef:Mootje schreef:Mootje - Marjolein - Vlaardingen (er kunnen evt 4 mensen meerijden, 19 & 26 mei niet beschikbaar en tweede helft Juni ben ik niet in NL)
Frummels - Kymberley - Den Haag (met mij kunnen ook mensen meerijden! 12 tm 26 juli op vakantie)
_Tarzan - Niki - Geleen (zuid-Limburg) (met mij kan 1 persoon meerijden! 28 juni t/m 1 juli en eerste 3 weken van augustus ben ik weg!)
Wollie2004: Charlotte, Roermond (midden-limburg) ik kan 2 mensen meenemen, aangezien ik mijn hond ook wel graag zou meenemen.(ik kan in het weekend meestal wel, nog geen vakantie gepland
Naoom_ - Naomi - Delft - chihuahua graag mee - 8 tm 27 juli op vakantie - zou graag meerijden met iemand als het voor juli is, evt daarna kan ik zelf rijden.
Mandy517 - Mandy - Nijmegen (als ik mijn moeders auto heb kunnen er 4 mensen meerijden)
Madeira_ - niemand kan meerijden want ik heb geen rijbewijs en die ga ik ook niet krijgen vrees ik, haha
Cass1991- heb me rijbewijs niet maar kan prima met openbaar vervoer, eventueel dus met madeira_wollie2004 schreef:Even een datalijstje voor meeste stemmen gelden
25 mei: Marjolein, Charlotte
26 mei:Charlotte, Mandy
1 juni: Marjolein, Niki, Kymberley, Madeira_, Cass1991
2 juni: Charlotte, Niki, Kymberley, Mandy, Madeira_ Cass1991
8 juni: Marjolein, Niki, Kymberley, Mandy, Madeira_
9 juni: Marjolein, Niki, Kymberley, Mandy, Madeira_, Cass1991