Ik weet niet hoe ik dat moet doen met DL. Ze is vandaag zelfs al om half 11 in slaap gevallen en slaapt nu nog dus dan is een 40min slapen in de auto echt veel te weinig. Sorry meiden had er heel veel zin in.
BelleFleur
Geplaatst: 07-05-13 13:53
Cheiba schreef:
Ik weet niet hoe ik dat moet doen met DL. Ze is vandaag zelfs al om half 11 in slaap gevallen en slaapt nu nog dus dan is een 40min slapen in de auto echt veel te weinig. Sorry meiden had er heel veel zin in.
Cheiba, het zou jammer zijn als je niet zou komen. Mijn ervaring met T.ijn is dat ie zich daar wel keurig aan aanpast ondanks mijn 'grote vrezen' dat het 1 puinhoop gaat worden.
BelleFleur
Geplaatst: 07-05-13 17:18
Cheiba schreef:
weet je ook waardoor ze zo kort slaapt?
Als ik dat maar eens zou weten.
Lief van je Iris, misschien wil ze wel in T ijn's bed slapen. Mag ik jouw microgolf dan eens lenen voor DL's middagmaal?
Heel lief van jou en T.ijn maar T. slaapt al niet bij mijn ouders waar ze toch echt vaak komt. Dus ik verwacht niet dat ze bij jou wel zou slapen. En ik ken T. als ze eenmaal over haar slaap heen is hebben we daar dagen lang last van. Ik wil mogelijk wel zonder T. komen???
ik moet nog even kijken hoe het morgen gaat, maar verwacht dat ik helaas niet kan komen.. ik had er zooooo veel zin in... maar mijn rug is echt kadoek...
BelleFleur
Geplaatst: 08-05-13 21:52
keshia schreef:
ik moet nog even kijken hoe het morgen gaat, maar verwacht dat ik helaas niet kan komen.. ik had er zooooo veel zin in... maar mijn rug is echt kadoek...