Ik kom trouwens ook uit Drenthe, iemand vroeg dat ergens en ik dacht dat ik al had gereageerd maar blijkbaar toch niet. Maar ik ga wel met de trein - heb wel kortingskaart die ik kan 'delen' (mogen 3 mensen bij mee reizen nog).
Peppertree
Geplaatst: 26-04-13 11:23
Vanaf nu dit topic bijhouden? Is het een idee om de andere te (laten) sluiten? Anders loopt alles door elkaar. Het lijkt me leuk dat er zoveel mogelijk mensen mee kunnen, dus misschien kunnen we de datum vrij ver plannen, zodat iedereen het makkelijk vrij kan houden? Eind juni, begin juli? Of is dat juist weer onhandig ivm vakanties e.d.?
Hoe kunnen we het beste de datum bepalen? Weer een nieuw topic met poll ?
Of een paar data prikken en vervolgens weer een lijstje maken?
Lady_M
Geplaatst: 26-04-13 16:00
Kunnen we niet gewoon iemand inhuren die het allemaal regelt?
Eind juni lijkt mij inderdaad wel ver genoeg vooruit...
Zodra we eruit zijn waar het zal plaatsvinden, denk ik? Maar aan de andere kant...is het ook wel handig om direct een datum te hebben. Straks wil het grootste gedeelte meeten in Den Haag en wordt het daar...maar kan vervolgens dat gedeelte niet op die datum bijvoorbeeld. Dat zou vervelend zijn.
franka75
Geplaatst: 27-04-13 02:15
Ok ik zie dat den haag en utrecht gelijk zijn qua hoogste score, hmmm das lastig
Volgens mij moet ik dan wel kunnen Ik ga overigens niet iets heel actiefs doen ivm dat ik ziek ben en midden in de afrondingsfase van mijn diagnose zit (ook dan nog net vermoed ik)
Hihi. Ik ben 2 juli jarig dus er is een kans dat ik dat weekend wel weer even terug ga van Terschelling, dus dan zou 29 juni wat mij betreft ook wel oke zijn.
29 juni de zaterdag, wordt dit dan een hele dag of hoe zien we dit voor ons? :p
franka75
Geplaatst: 03-05-13 00:23
Ehm ik denk dat als we ergens rond een uur of elf zijn, en dan lekker door de stad gaan om te shoppen of naar scheveningen tenzij utrecht gekozen word, en iedereen kan aangeven als ze moe worden. We kunnen ook een terrasje pakken en ieder voor zich gewoon geld meenemen das het handigst denk ik.
Kunnen we niet ergens gaan lunchen ? En ervaringen uitwisselen en kletsen ? Ik zie het bv niet zitten om door de stad te gaan slenteren, dan kun je mij opvegen... Kunnen diegene die daarna willen shoppen alsnog op pad ?
Ergens picknicken las ik ergens. Lijkt me erg gezellig. Als iedereen dan wat meeneemt? Shoppen vind ik leuk, maar niet met een groep. Denk dat we beter op een plek kunnen blijven. Het gaat toch om het praten en kennismaken denk ik. Dan is echt iets actiefs doen niet zo handig.
Misschien dan inderdaad als het lekker weer is gewoon een stranddagje! iedereen wat lekkers mee, een kleedje op het strand en misschien wat eten bij een strandtent en rondlopen langs de boulevard kan altijd ook nog
Ehhja...Maar volgens mij is het nog niet helemaal duidelijk waar het nu is. Het strand is mij namelijk echt te ver.
franka75
Geplaatst: 08-05-13 15:58
Gewoon op een terras neerstrijken meteen na aankomst en afhankelijk van het weer daar eerst een gezellig kennismaken is altijd een goede denk ik ik sta overal voor open. Het strand is wel makkelijk te bereiken hoor vanaf den gaag centraal.