Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babs80 schreef:Nou, ik denk dat ik zelf maar een paardentaxibedrijf opstart. Is goed verdienen
Wat jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar laten we in ieder geval kijken of we binnenkort zelf een gezellig ritje kunnen organiseren
Maiska schreef:Ik woon niet in de buurt, mijn ouders wel (net over de grens bij Dinxperlo). Daar is een mooi groot bos en hindernisbaan die je de te paard leuk kan doen. Ook genoeg ruimte voor trailers. Mochten jullie geen leuke route weten of eens wat anders willen, mogen jullie mij wel pb en. Ik ga in de zomer met paard weer een paar weken naar huis en vind de omgeving daar super om te rijden !!
Rensjee schreef:Haha sorry ben er niet bijMoet werken helaas.
Babs80 schreef:Dank je wel!Mijn man en ik zijn al paar keer wezen kijken en we voelde ons heel welkom en het was meteen gezellig. Ik heb er echt zin in.
en ik denk dat onze Toet het helemaal geweldig gaat vinden
Maiska schreef:Ik woon niet in de buurt, mijn ouders wel (net over de grens bij Dinxperlo). Daar is een mooi groot bos en hindernisbaan die je de te paard leuk kan doen. Ook genoeg ruimte voor trailers. Mochten jullie geen leuke route weten of eens wat anders willen, mogen jullie mij wel pb en. Ik ga in de zomer met paard weer een paar weken naar huis en vind de omgeving daar super om te rijden !!