[BESLOTEN] Belgenbokkers meeting/clinic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Popkjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 20:34

Belsje schreef:
Als er iets te doen is waarnaar kijkers kunnen komen kom ik wel af, tenzij die man een opleiding als kine gevolgd heeft kan ik daar sowieso toch niet mee sporten ;)
Rijles de eerste maanden nog niet voor ons, daarvoor zullen we eerst wat meer kilometers moeten maken. Maar als het mag kom ik wel graag kijken :)

Jij komt ons gewoon uitlachen terwijl we aan het afzien zijn??? }:)

Ik ben dit weekend in Lichtaart. Ik zal dan de mogelijkheden bespreken en dan breng ik maandag verslag over wat we kunnen organiseren...

Sienna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 22:26

petitparis schreef:
Citaat:
Anders moeten we even een overzichtje maken. Zet even je naam bij hetgene waarin je geïnteresseerd bent (is nog geen verplichting tot deelname).

Ruitertraining (http://www.nutri-fit.be/)
Geïnteresseerden:
Nadine (Rea)
Liesbeth
Lien
Annick
Jooke
Nele (Sienna_)

Eventuele vragen/doelen in verband met de ruitertraining:
Nadine : algemene conditie in functie van paardrijden opkrikken (ik doe niets van sport behalve paardrijden)
Liesbeth: bestaan er oefeningen waardoor ik goed opgewarmd op het paard kan stappen?
Lien: eventueel oefeningen voor thuis? (zodat je niet altijd naar de fitness hoeft)
Annick:eenvoudige oefeningen die je "tussen de soep en de patatten" kan doen en toch je conditie opkrikken.
Nele: tips om scheve houding beter op te vangen en die spieren te verstevigen

Dressuurtraining (http://www.dressuurstal-jenny-veenstra.com/
Geïnteresseerden:
Lien
Annick
Jooke (nog niet 100% zeker)
Nele (ook nog niet zeker)

Voedingsadvies (http://www.nutri-fit.be/)
Geïnteresseerden:

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 22:33

Citaat:
Anders moeten we even een overzichtje maken. Zet even je naam bij hetgene waarin je geïnteresseerd bent (is nog geen verplichting tot deelname).

Ruitertraining (http://www.nutri-fit.be/)
Geïnteresseerden:
Nadine (Rea)
Liesbeth
Lien
Annick
Jooke
Nele (Sienna_)
Esther

Eventuele vragen/doelen in verband met de ruitertraining:
Nadine : algemene conditie in functie van paardrijden opkrikken (ik doe niets van sport behalve paardrijden)
Liesbeth: bestaan er oefeningen waardoor ik goed opgewarmd op het paard kan stappen?
Lien: eventueel oefeningen voor thuis? (zodat je niet altijd naar de fitness hoeft)
Annick:eenvoudige oefeningen die je "tussen de soep en de patatten" kan doen en toch je conditie opkrikken.
Nele: tips om scheve houding beter op te vangen en die spieren te verstevigen
Esther: (onder)rugspieren versterken (hoe?) en zelf correcte 'balans' in lichaam verkrijgen en voelen :)

Dressuurtraining (http://www.dressuurstal-jenny-veenstra.com/
Geïnteresseerden:
Lien
Annick
Jooke (nog niet 100% zeker)
Nele (ook nog niet zeker)
Esther (indien vervoer te regelen is ;) )

Voedingsadvies (http://www.nutri-fit.be/)
Geïnteresseerden:

Popkjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 10:02

Ik heb dus gisteren even gesproken met Joeri en hij ziet het zeker zitten om ons te helpen. Ik ga hem dadelijk de vragen doorsturen en dan moeten we hier eens bespreken wanneer we het willen doen. Welke dag in de week kan voor jullie? Dan vraag ik aan Joeri een aantal datums en kunnen we hier een dag uit prikken of wat stellen jullie voor?

Ook nog even linkje naar de facebookpagina van Joeri https://www.facebook.com/#!/katheleyne.torfs?fref=ts Er staan foto's op van onze training dit weekend :D

Lieuwkje_90

Re: [BESLOTEN] Belgenbokkers meeting/clinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:10

Ik kan maandag, dinsdag, woensdag en donderdag wel, liefst in juni (dan heb ik nog geen verlof staan :D) In juli en augustus kan ik zowiezo niet, de verlofplanning is hier op't werk definitief en ik mag geen extra verlof meer nemen..

Popkjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 10:22

En in het weekend Lien? Want ik denk dat het moeilijk wordt voor sommige om tijdens de week verlof te nemen...

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:32

Op zaterdag kan ik in mei/juni/juli/augustus echt niet.. (Ik geef les aan kindjes die leren paardrijden en aan gehandicapte kinderen, tijdens deze maanden heb ik altijd al een week dat ik niet kan, en ik vind het zo erg voor hen als ik dan nog een week extra niet ga kunnen..) Maar ik zal eens kijken hé..
20 mei lukt (is een betaalde feestdag :D) en 9 en 16 juni denk ik dat ook wel moet lukken.
Verder moeten jullie niet percé rekening houden met mij hoor. Ik heb echte en drukke agenda en een hele dag vrij maken in het weekend is moeilijk. Als jullie een dag hebben afgesproken kan ik misschien wel proberen om een halve dag te komen. Ik zie wel wat de datum is en ik probeer me er aan aan te passen.

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 14:17

Maandag kan voor mij in principe ook altijd(maandag=mijn vrije dag).
Zondag meestal ook,ik rijd wel vaak wedstrijd maar dat maakt uiteindelijk niet uit;wedstrijden genoeg.

Zaterdag moet ik ook een dag vrij voor nemen,en das niet zo makkelijk bij ons op het werk(vrij nemen wel-die zaterdag is moeilijk omdat we dan zowieso al onderbevolkt zijn).Begin van de week(dinsdag of woensdag)is voor mij makkelijker om vrij te nemen.

20 mei kan voor mij ook,en 9 en 16 juni ook.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 16:35

in theorie ben ik heel flexibel, in praktijk al iets minder gezien ik alles vol plan :o Maar als ik het op tijd weet dan hou ik er rekening mee.

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 16:41

petitparis schreef:
in theorie ben ik heel flexibel, in praktijk al iets minder

Geweldig! :')

Sienna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 09:08

Vanaf begin juni hoop ik mijn BE rijbewijs behaald te hebben. Vanaf dan kan ik in principe elk weekend, zolang ik het op voorhand weet.
Ik moet namelijk de auto 'lenen' van mijn vriend en heb op regelmatige basis toch nog 'werkdagen' in het weekend op zaterdag en zondag.
Wij plannen op dit moment niet om op verlof te gaan in juli of augustus.

Als het enkel de ruitertraining is, kan ik nog vroeger. Dan heb ik genoeg aan mijn auto. :D
Gisteren nog eens serieus gemerkt dat ik Sienna zelf scheef zet wanneer ik zadel- en bitloos rijd. Ik knik in mijn heup en rug naar rechts waardoor Sienna heel moeilijk linkerstelling aanneemt.

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 09:47

Wij trouwen 25 mei en vertrekken direct op huwelijkreis tot en met 11 juni. De rest kan :)

Donnatella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 10:11

Door de week is het voor mij jammer genoeg niet mogelijk en ook het weekend is erg moeilijk (2 wedstrijdruiters met een verschillende discipline vraagt een beetje planning... :D ). Maar ik heb vakantie vanaf 22 juli tem 9 augustus dan mag het ook gewoon in de week ofzo zijn!

Ik ben eigenlijk het meest geïnteresseerd in de dressuurtraining (als Diamond tegen dan voldoende in conditie is of anders met Dalicia).

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 11:36

als ik et lang genoeg op voorhand weet, kan ik plannen en schuiven etc met wedstrijden hoef ik voorlopig nog geen rekening te houden en anders komt het op eentje toch niet aan. Alleen weekend van 10-11 augustus kan ik niet.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 23:48

Misschien een Doodle maken? Werkt wat handiger.
Ik kan niet door de week.

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 00:22

Met paard ben ik beperkt tot de (wedstrijdloze) weekends of m'n schoonpapa moest vakantie hebben en zin en tijd hebben om tot daar te rijden (zitten ook nog met de verbouwingen enzo.. := )
Voor het gedeelte 'zonder' paard ben ik enkel in de mogelijkheid om deel te nemen op verlofdagen die gelden voor het onderwijs ;) Zo zal ik het wat 'simpel' omschrijven :) Juist van ongeveer 8 - 18juli ben ik wrs op vakantie ;)
maar zie maar hoor.. :)

Doodle lijkt me wel heel handig :j

Popkjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 06:52

Idra schreef:
Misschien een Doodle maken? Werkt wat handiger.
Ik kan niet door de week.

Ja Lobke dat was de planning maar ik ga geen doodle maken met alle dagen van nu tot en met augustus he. Dus eerst even polsen wat voor iedereen wel en niet kan... Zal nu aan de hand van hetgeen jullie hebben doorgegeven een aantal datums vragen die Joeri en Jenny samen kunnen en dan die in een doodle zetten...

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 12:18

Ik kan enkel de 16de juni niet... Liefst in het weekend ook.

Ik ben ook vooral geïnteresseerd in het rij gedeelte...
Ik wil een dressuurclinic!!!

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:24

Geen reactie meer?

Popkjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 09:56

nathe schreef:
Geen reactie meer?

Jawel maar weinig tijd een ook even op reactie van Joeri moeten wachten. Probleem is dat Jenny momenteel in Zuid-Afrika zit, dus ik kan haar datums niet vragen. Ik weet momenteel enkel één datum die voor alletwee zeker kan en dat is 20 mei. Dat is natuurlijk wel al snel, dus ik weet niet hoeveel mensen er dan kunnen...

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:12

Ik kan :D

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:25

Idem :-)

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:31

Nope, communiefeest dag ervoor en H's vader komt dan naar België, samen met nog wat familieleden. Ik ben aan huis gebonden met Pinksterweekend.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:37

ik kan normaal gezien ook wel

Donnatella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:38

Sorry 20 mei kan ik niet...