Haha, ik moet echt eens jullie nederlands leren spreken, dan versta ik jullie beter en jullie mij ook Ik zat vrijdag ook al te denken 'fris' wat is 'fris'?
Ik heb tot nu toe alles begrepen wat je zei hoor Lien! maar sommige NL woorden kunnen idd wat raar overkomen. Ik woon zelf in een dorp met dialect dus zeg ik ook weleens dingen waarvan mede-Nederlanders denken: huh??
Haha, ik vind t juist leuk, al die andere dialecten, etc
sharon_quiz
Geplaatst: 27-03-13 11:33
Zullen we alvast een tijd afspreken? Bijvoorbeeld om half 12 bij Lizet, dat we 12 uur ongeveer bij de Efteling zijn? En dan daar met elkaar lunchen en avondeten? (Park is tot 18:00 uur open, dus we kunnen ook buiten de efteling ergens wat eten).
Daisy, ik kom uit de buurt van Rdam. Dus ff een punt afspreken waar we beide langs komen en vanaf daar kunnen we carpoolen idd. Leuk meiden heb er zin in!
Mij maakt het allemaal niks uit. Maar laten we proberen alvast wat af te spreken, zodat iedereen de dag voor zichzelf alvast kan indelen. De paardjes moeten natuurlijk ook gedaan worden! Of regelen dat iemand anders ze doen.
horseyfries
Geplaatst: 27-03-13 15:31
Ja ben er ook liever wat vroeger zodat je voor de drukte op bent, kunnen we eerst de meest populaire attracties doen en tegen dat het druk wordt frieten/patat/ofhoehetbijjullieookmaarheet gaan eten