Karen Retera zou ik leuk vinden maar daar lessen er al een aantal. Hoor ook goede verhalen over de lessen van Ronald Lammerink maar of hij iets is voor een clinic zou ik niet weten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
listiglistje schreef:Is ook een goed idee Lin, misschien even prijzen opvragen voor rijbaan, clinic (instructie) en BBQWie o wie , Leonie? Of verdelen we de taken?
Kaaaren schreef:Even het lijstje uit het andere topic, zijn er nog mensen uit dit topic die er nog niet bij staan?
Datum: ergens in Mei/Juni/juli?
Weekend 25/26 mei (Linda, Janna, Leonie, tamara, zonnetje81, Sandranbr , Lin1983, mywayzidane, Pattypaard, Karen)
Weekend 1/2 juni (Linda,Leonie, tamara= 1 juni, zonnetje81, Sandranbr, mywayzidane, Pattypaard, Karen)
Weekend 22/23 juni (Linda, Janna, Leonie, tamara, zonnetje81, Sandranbr, Lin1983, mywayzidane??, Pattypaard)
Weekend 13/14 juli (Linda,Janna, Leonie, anne, tamara, Sandranbr, Lin1983, mywayzidane??, Pattypaard = liefst 13 juli, Karen)
Clinic
Listiglistje - Linda met Aqanto S
JannaS - Janna met Minke
Leonie87 - Leonie met Empaier
Tamaramt- Tamara met April
Sandranbr - Sandra met Baloe
Lin1983- LindavH met Eer Ravel
Pattypaard - Patty met Chickie
Kaaaren - Karen met Belladonna
ietjelover - Anne met Vivaldi
BBQ/Etentje
Listiglistje - Linda met Aqanto S
JannaS - Janna met Minke
Leonie87 - Leonie zonder paard hoor
Tamaramt; tamara; etentje zonder paard lijkt me
Zonnetje81
Sandranbr - Met aanhang
Lin1983
Mywayzidane
Pattypaard
Kaaaren
ietjelover
Asjemenou
Lin1983 schreef:Nou ik kan dat even bij mijn vriend navragen,die kan alles regelen,want das de baas,en is wel leuk want het word 1 mei opnieuw geopend en we zijn er nu flink aan het verbouwen!!..Ik laat het nog weten zodra ik meer weet!!Ik vind het allemaal wel best wie de clinic doet,maar ik hoop wel dat mijn paps mee wil rijden met de trailer dan,want ik heb geen trailerrijbewijs en alleen op weg met de mijne ga ik nog niet!!..maar dat is niet erg toch als mijn pa er bij is,of wel??anders kan ik niet meerijden!!
listiglistje schreef:Listiglistje - Linda met Aqanto S (Z) Breugel
Hayka - Maya met Zenith (Z) Mariahout
Kaaaren - Karen met Belladonna (M) Aalst/Waalre
Janna met Minke (M) Heeze
Tamaramt- Tamara met April (M) Heeze
Sandranbr - Sandra met Baloe (M) Nuenen
Lin1983- LindavH met Eer Ravel (L) Nuenen
ietjelover - Anne met Vivaldi (L) Heeze?
Patty met Chickie (B/L) Heeze/Leende?
Leonie87 - Leonie met Empaier (B/L) Heeze
5 groepjes van 2 (3 kwartier of een uur) of diegene die wat minder willen uitgeven in een groepje van 3 (afhankelijk van de prijs)?
sandranbr schreef:listiglistje schreef:Is ook een goed idee Lin, misschien even prijzen opvragen voor rijbaan, clinic (instructie) en BBQWie o wie , Leonie? Of verdelen we de taken?
Leuk dat iedereen meedenkt ,
En het wordt een stuk minder overzichtelijk als iedereen een aantal namen roept,
misschien dat degene die een voorkeur heeft voor een bepaald persoon zelf gaat vragen of degene op 1 van de 4 data's kan en wat de kosten zijn en dit dan op het forum zet,
Ook voor de locatie van de clinic en van de barbeque zodat we daar een lijstje van hebben wat de opties zijn en de kosten,
Ik zou de dag niet al te prijzig willen maken voor de clinic max. 40 euro
Tot nu toe hebben we :
BBQ/uit eten :
Pattypaard in Heeze , +/- 15 euro , alle data's mogelijk ?
Aqua best (bruisend) : ?? , data's ?
De Bengel in Nuenen : Afhankelijk van wat je neemt maar is niet al te duur wel lekker eten, alle data's mogelijk
Clinic gever :
Ineke Jansen, +/- 50 euro per uur , data's ?
Karin Retera, ?? , data's ?
Misha koot, ?? , data's ?
Tonnie Huberts, ?? , data's ?
Jan Wolfs, ?? , data's ?
Locatie Clinic:
Rv Heeze ??
Bij ons op stal Theunissen zou dit vast ook kunnen