Daar hebben jullie wel een punt ja! Ik wacht nog wel op een aantal emailadressen voor de datumprikker..
Idd, ik zou het wel fijn vinden niet zowel naar Blijdorp als naar een restaurant te gaan, dan loopt het qua geld voor mij een beetje uit de hand
Als ik een keuken zou hebben hadden jullie hier mogen eten, vrees alleen dat mijn keuken dan nog niet gemaakt isDenk dat ik volgend jaar wel weer kan koken er is nu namelijk nog niks gebeurd in ons huis...
Dat meen je niet Lynn! Wat r*kmoeten er nog schade experts komen? Of zijn die allemaal al geweest?Ik woon op 20 auto minuten ongeveer van de dierentuin. Huisje is niet groot maar eten kan hier ook
Pretpark ben ik niet zo'n voorstander van! (ik heb echt een bloedhekel aan achtbanen, dus dan blijft er al weinig over ) en wat ik al zei, heb ik 2 maanden geen auto :'( (of ik moet mijn vader heeeeeeeeeel lief aan kijken)
Datumprikker is eruit Mochten nog meer mensen meewillen, gewoon pb'tje sturen, kan jullie er zo bij zetten
Ingevuld! In principe kan ik heel veel, zeker als we redelijk op tijd een datum prikken kan ik gewoon zorgen dat ik kan
Ik kan alle data alleen zondag 7 april niet.. (moet groomen) en de 19e mei liever niet ivm trouwdag van mijn zus de dag ervoor..
haii goed, deze 8 mensen hebben datumprikker ingevuld met conclusie: 12 mei: 6 kunnen, 2 onbekend en 1 liever nieten de rest hebben we dat sowieso iemand zéker niet kan. Dus, wat nu?
hahaha ik heb inderdaad geen rekening gehouden met moederdag, al is dat voor mij op zich geen probleem denk k Ik kan juli qua data er wel even bijzetten, kijken of we daar wel overeen kunnen komen qua datum, maar dan zitten we wel weer met zomervakantie enzo