SimoneDV: Nee, dat klopt, Rotterdam is maar 45 minuten met de trein. Ik woonde in Barendrecht en moet naar Nieuwegein, dus dat zat in m'n hoofd
Diergeneeskunde... cool
Beauty26: Hoi! Ik ben niet actief bezig met de paarden. Ik wil ook binnenkort weer gaan werken en heb dat echt geen idee wanneer ik het zou willen inplannen. Ben er hiervoor altijd wel redelijk actief bezig geweest. Leuk dat je je 2 paarden misschien binnenkort aan huis staan, dat scheelt wel tijd denk ik?
Mloes: Had het Utrecht HK-topic ook gezien inderdaad
Leuk dat je er ook bij wil zijn! De groep wordt steeds iets groter, dus het lijkt me superleuk! Vind je toepgepaste psychologie leuk om te doen? Weet je al wat je ermee wil gaan doen 'later'?
_rosita_: Gezellig!
teun01: Ben benieuwd
Wat voor nadelen dan? Amburtjoz: Ach, we hebben dan gewoon een hele diverse groep
En hopelijk wordt het snel een beetje goed weer, ben de winter wel weer een beetje zat. De stad lijkt me echt leuk in de zomer!GewoonNoor: Wat balen zeg! Ben je weer beter of heb je er nog steeds last van? Wel spannend dat je dit jaar eindexamen gaat doen.
_Tara_: Hoi, leuk! Leuke studie, daar heb ik nog nooit van gehoord, lijkt me wel echt heel interessant. Wat kan je daarmee worden?
x_Anne_x: Leuk als je erbij bent
Woon je hier op kamers? Dreamy: Gezellig! Het is inderdaad leuk om eens mensen te ontmoeten die je anders niet was tegengekomen
Woon ook al ongeveer 6 jaar in Utrecht maar ken er maar weinig mensen. Gelukkig via Bokt wel een paar mensen leren kennen