Dat zou goed kunnen inderdaad. Naldo is ook aanwezig op Duindigt en loopt in de koers om kwart voor . Hij is te herkennen aan de felgroene kleuren met bordeaux rode ster. Als hij gewoon netjes mee kan komen ben ik al erg tevreden zondag, dus op hem wedden hoeft niet ahha.
Ik kom ook, met hopelijk iemand die mee wil, en anders alleen. Op wie moet ik dan wedden?? Haha stel je voor dat ie je verbaasd, heb je wel goede winst;) Ik kreeg ook een mail dat je je voor de rondleiding gewoon kon melden bij de infostand of zoiets, ben benieuwd, heb er zin in.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Deelnemer Leeftijd Naam Pony Leeftijd Pony Kleuren 1) Mascha van Wijk 17 jaar Donna 13 jaar Geel met Bruin, pet bruin 2) Joelle Veenstra 13 jaar Summerwind 14 jaar Blauw met 2 zwarte horizontale strepen, pet zwart 3) Serena van Steen 13 jaar Sier 17 jaar Rood met blauwe mouwen en blauwe ster achterzijde, blauwe pet 4) Gijs Snijders 12 jaar KP Risky Dream 3 jaar Fel groene bloes met bordeaux rode ster en felgroene pet 5) Pleun Driessen 17 jaar Berlin Oranje met wit 6) Jente Mariën 15 jaar Danger 5 jaar Oranje bloes met bruine verticale streep en zwarte pet 7) Kilian Poels 15 jaar Edelweiss van ‘t Goorhof 13 jaar Oranje bloes met bruine verticale streep met bruine petTroost je wij moeten met 2 paard/pony vanuit brabant komen. Morgenochtend 8 uur vertrekken we van stal en dan moet alles ingeladen zij gewassen gevoerd etc etc. Startlijst vd ponyren .
En niet vergeten om 1 uur melden bij de infosstand voor de rondleiding.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
De rondleiding was al om 12.45 terwijl ik per mail ook 13.00 had doorgekregen. Heb wel aangehaakt maar ook weer afgehaakt.... Mijn dochter raakte aan de praat bij de stallen met een groom die heel enthousiast kon vertellen en uitleggen. Dat was 10x leuker dan de rondleiding.
Diddykong
Geplaatst: 28-04-13 19:40
Hi Anne, ik had hetzelfde, heb ook niet de hele rondleiding gevolgd, ben alleen geen groom tegengekomen dan;) maar superleuke dag gehad, naldo gezien en de ren was spannend.
Wij zijn ook weer thuis en alles klaar. Ben super trots op mijn 2 kanjers. Naldo liep een erg goede koers maar werd niet echt geholpen (werd nogal stil getrokken) door de jockey helaas waarom weet ik ook niet. Risky schrok bij de start omdat die nogal rommelig verliep waardoor zn ruiterje er af viel, daarna wel weer opgestapt en toch nog gestart. Maar ja zo'n gat rijdt je nooit meer goed. Maar zowel het ruitertje als de pony hebben erg veel ervaring opgedaan vandaag. Vandaag zat het gewoon niet mee en dat heb je wel eens. Fijn dat jullie een leuke ervaring hebben gehad op Duindigt.
Hi kyrkelover, balen voor naldo, had nog 2 euro op hem gewed, gewoon voor de lol. Jeetje wat gingen ze hard in het begin zeg, thuis Fell nog een extra knuffel gegeven en de groeten gedaan van d'r oude vriendjes;) geweldig leuk om te zien hoe hard ze vroeger gelopen heeft, ik kom nog een keertje terug, zelfs manlief vond het wel aardig.
Anne_GTI
Geplaatst: 28-04-13 23:19
Het is jammer dat het zo'n eind weg is.... Anders ging ik zeker vaker want ik heb me best vermaakt. In de zomer zijn er wel wat draverijen in de buurt maar ik vond juist dat rennen zo leuk. Mijn kinderen waren helemaal lyrisch van de start uit de startbox. Na de start snel naar de finish rennen om daar optimaal zicht te hebben.
cile205
Geplaatst: 28-05-13 13:56
Jammer dat ik dit nu pas lees, had graag eens komen kijken ..