Jullie zijn hier zeker welkom . Als ik naar jullie af moet reizen ben ik helaas ook genoodzaakt af te zeggen, iets met financiën en idioot lange reistijden met treinen en bussen waar ik even de puf niet voor op kan brengen. Dus de keuze is aan jullie tweetjes.
Ik wil Furry even in de gaten houden vandaag, niet handig om weg te gaan nu. Ze loop alsof ze dronken is, en ik begin te vermoeden dat ze een beroerte oid gehad heeft.
Prrrr
Geplaatst: 28-04-13 08:57
Oh wat naar... snap ik. Het wordt voor later Sterkte met je patient...
DA komt vanmiddag langs. lastige planning vandaag, Grise staat geboekt voor tandjes schoonmaken dus die moet ik om 1 uur wegbrengen, en om half 4 moet ik met m'n moeder bij de dermatoloog zijn. Dus DA er om 2 uur tussen geplakt, in de hoop dat-ie op tijd komt.
DA uiteindelijk naar 5 uur verschoven en dermatoloog maar helemaal verzet, dat lukte absoluut niet anders. DA denkt dat het uit de hals vandaan komt, nekhermia vermoedelijk. Shotje steroiden, en als dat niet helpt dan is het eigenlijk einde verhaal. Luronne (vorige hond) had hetzelfde, is uiteindelijk ook ingeslapen omdat ze half verlamd en incontinent raakte. Heeft het een maandje kunnen rekken met steroiden... Dus prognose is ongeveer wat ik verwacht had.
Furry wordt in juni 28. Ze liep vanmorgen ietsje beter, verbeeld ik me. Ze stond ook stil te slapen, ipv de hele tijd te wiebelen. Hapje met medicijnen er in, en daarna in een wiebelig drafje en zelfs min of meer normaal galopje de wei in. Ze staat wel nog haar hoofd te schudden en har nek te strekken na het draven/galopperen, maar ik zag ook dat ze weer naar haar boeg kon buigen om een vlieg weg te happen, dus het lijkt heel voorzichtig de goede kant op te gaan. Touch wood...
Ik zal voor je duimen. Het zou fijn zijn als ze in elk geval nog een tijdje van het mooie weer en de verse grasjes kon genieten.
Ibbel
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-13 18:21
Voordat dat iedereen weer nieuwe afspraken gaat maken, houden we deze van 9 juni nu aan met z'n allen? Gezien de potentiele hoeveelheid deelnemers ( ) in Huize Ibbel afspreken?