- Pinkie - Aniek1985 - HenJ - DaniBanani - xx_Kelly_xx ( ovb ) - Stalgenoot met 2 honden (als ze niet hoeft te werken) - Vriendin (met 2 honden) en die de weg het best kent
De locatie is voor mij prima te doen. alleen ik heb 2 chihuahua's en ik wil die nog graag heel houden.. Vooral die kleinste van mij is erg kwetsbaar en weegt maar 1,7 gram.. Als er drukke honden mee gaan haak ik af!
Oef, ik ga ook mee en neem mijn Newfoundlander mee, die weegt 80 kilo en die wilt wel met alle en iedereen spelen, als het nieuwe eraf is dan is hij wel rustiger.
haha denk dat er wel op te letten valt we hebben er nog 1tje mee die wat rustig aan moet doen. maar dat komt denk ik wel snor
Dani
Geplaatst: 18-02-13 18:22
Dexter is fantastisch met andere honden, houdt ook goed rekening met kleiner spul. Het enige waar ik bang voor ben is dat hij 't niet interessant genoeg vindt en wegrent. Veel honden die we hier tegenkomen vindt hij helemaal niet zo leuk, hij snuffelt eens en loopt dan weer door. En hij heeft er ook nogal weinig problemen mee om bij mij weg te lopen, hij is nogal van het zelfstandig onderzoek.
jUst_eVa
Geplaatst: 18-02-13 21:01
Ik kan die van mij evt. wel aan de lijn houden. Maar ik weet niet of ik ze er dan wel echt blij mee maak.. Dus ik denk dat het niet zo verstandig is
heleenxx
Geplaatst: 18-02-13 21:03
Als ik mee ga, gaat mijn bordercollie zeker niet aan de lijn. Ik heb een reu met ballen, dus loopse teefjes zijn gewaarschuwd
ik wil ook geen hond aan de lijn mee!!! dit gaat nooit goed. vind dat ook niet eerlijk voor de hond die vast zit. je kunt ze beter in een groep zetten dat gaat vaak beter dan als je er 1 vast heb. daarnaast ben ik zelf ook nooit echt tegen het optillen. als ik in het dorp loopt en net voor de neus van mijn hond tilt er iemand zijn hond op heb je toch wel wat problemen.
In een groep honden, nooit honden aan de lijn houden! Honden gewoon los maken en met elkaar kennis laten maken, het nieuwe is er snel af en dan is er rust in de groep, in 99% gaat dit altijd goed, ze snuffelen aan elkaar, ze rennen even achter elkaar aan, spelen wat en dan is het meestal wel klaar en gaan ze verder vriendelijk met elkaar om.
Het is ook kaar net hoe je er zelf mee omgaat.. gewoon lekker laten gaan, komt echt wel goed.
jah inderdaad doen wij ook met onze hond maar merk toch altijd weer hoe weinig mensen het weten dat je honden niet vast moet hebben en dan aan elkaar laten snuffelen en zo. onze vind dat totaal niet leuk die valt dan uit. is hij los geen probleem is het de liefste hond van de wereld. maar jah je wordt wel vuil aan gekeken hoor als ie aan de lijn uitvalt omdat de andere hond door de eigenaar de lange lijn krijgt om naar de andere hond te gaan
mmmmmmmm haha ik kan volgens mijn wel rondje lopen doom!! moet even voor de zekerheid kijken
jUst_eVa
Geplaatst: 19-02-13 12:54
Ik ben het met jullie eens. Maar met een chihuahua is dat echt heel anders. Vooral met die kleinste van mij. Als een hond hem gaat uit dagen om te spelen of kijkt even niet uit, dan is er zo wat bij hem gebroken. Ze zijn hier veel te kwetsbaar voor. Dus ik hoop dat jullie dat ook begrijpen.
pinkie87
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-13 18:17
Nee dat snap ik ook
pinkie87
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-13 17:31
En wie durfen er morgen nog te komen?? Ben er om 11uur
heleenxx
Geplaatst: 16-03-13 20:23
Ik haak af, sorry. Wij gaan met de paarden naar het stand, even oefenen voor de trec wedstrijd over 2 weken. Veel plezier morgen!