Het plan word denk ik, Een spelletjes middag, en dan denk ik nog ergens eten. Maybe nog even ergens wat drinken en vooral elkaar leren kennen. En ze gaf aan dat ze een grote zolder had? Dus ik denk dat er voor de mensen die van verder weg komen wel een slaap plekje is?
Ik denk dat het handigste is om ergens in het midden van het land aan het begin van de middag af te spreken. Kan iedereen rustig heen reizen en men zelf weer kiezen hoe laat ze naar huis gaan ivm verschillende reistijden.
Hier thuis kan het helaas niet anders had ik wel gezegd we doen het hier.
Manny
Geplaatst: 04-03-13 12:44
Nu is natuurlijk de vraag zaterdag of zondags wanneer komt het beste uit? En in Maart of April?
maart 16: 17:
23: 24:
30: 31:
April 6: Manny 7:
13: Manny 14:
20: 21:
27: Manny 28:
Voor mij zelf geld hockey seizoen is weer begonnen dus zondagen staat sowieso altijd wat maar ik kan dat prima een keertje afzeggen. En de andere zaterdagen dat ik vrij ben heb ik ingevuld.
Voor mij word het dan april, ga zelf van 17 maart tot 31 maart op vakantie. Ik weet niet vanaf hoelaat op de zaterdagen in april. Ik wacht even af wat er bij de oesteopaat gebeurt en of Cavella goed loopt daarna. Want als ze goed loopt dan heb ik waarschijnlijk weer op zaterdagmorgen om 11 uur priveles. Springen dat op zondag is pas weer in mei. Voor ik op vakantie ga, vul ik het lijstje in
EdkingEnzo
Geplaatst: 04-03-13 12:56
Als we het op een zaterdag doen, moet ik wel zeker weten dat het doorgaat omdat ik dan mijn werk af moet zeggen. Op een zondag komt mij het beter uit!