STILLE TOCHT VOOR(MISHANDELD) PAARD...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 16:16

hoe bedoel je begin pagina? als je vanzelf reageerd dan komt het op de eerste pagina te staan, boven aan. En als het weg zakt is er denk ik niet veel animo voor om te doen.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:13

Maar misschien wel een idee om een topic te plaatsen op Algemeen ofzo, als sticky?
Hier op BM komen niet zo heel veel mensen...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 20:02

Ik wil ook wel in Enschede lopen hoor ! Zolang ik maar het gevoel heb dat het voor de eigenaren van de mishandelde dieren een beetje een gevoel is dat ze er niet alleen voor staan en er aan ze gedacht wordt,wil ik alles wel doen!!

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 21:07

ik wil ontzettend graag mee doen.
maar vervoer...
dat heb ik niet Scheve mond

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 22:10

Pellie"]
[quote="griebels schreef:
Ik vind het een aardig gebaar, maar geef je de "slachter" dan niet juist de aandacht die die wil hebben... Ik heb er mijn twijfels over of het wl zo'n goed idee is...

tuurlijk krijgt(en) hij/ze aandacht, wellicht neemt hij op de avond van de toch een nieuw slachtoffer...

maar met een stille tocht schud je wel wat mensen wakker en met hoop de juiste mensen.

al betwijfel ik of het haalbaar is gezien het weinig enthousiasme hier op bokt.
[/quote]

Ok, ben ik het ook mee eens. Is wel een goede zaak dus. Misschien dat het dan ook het nieuws haalt... Dan heb je pas veel mensen te pakken!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 22:47

Ik bedoel de pagina die je krijgt al je bokt opent met de eerste pagina!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 12:48

Kijk ook eens op het andere forum: paarden.serveronline.nl bij meetingplaats. Daar is het idee ook geopperd. Mischien kan het verwezelijkt worden, ik vind het zelf een mooi gebaar. Enkel rekening houden met de kou en de bijkomende gladheid van de komende maanden natuurlijk...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 16:30

sorry tancreda, ik zie geen meetingplaats op die site.

ik kan bart wel ff vragen of hij deze hier weghaald en we opnieuw beginnen in algemeen of op de voorpagina ofzo.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 22:45

Pellie schreef:
sorry tancreda, ik zie geen meetingplaats op die site.

ik kan bart wel ff vragen of hij deze hier weghaald en we opnieuw beginnen in algemeen of op de voorpagina ofzo.

Oh ja klopt! Die kun je niet zien als je niet ingelogd bent...

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:32

Ja, ik vind eigenlijk ook wel dat we met andere fora moeten samenwerken. Dit moet dan 1 grote stille toch worden met het liefste toch wel meer dan 1000 mensen! Anders heeft het nog niet veel nut als je met 100 mensen komt terwijl dat toch wel al een groot aantal is voor alleen de mensen van bokt.
Het moet niet binnen de grenzen van bokt blijven maar wel door o.a bokt georganiseerd.
Ik zou ook wel mee willen lopen alleen is het midden van het land ook nog ver weg maar als ik dan kan zal ik proberen wat ik kan doen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:43

Ik denk dat met zoveel mensen wel veel publiek trekt, maar is ook best gevaarlijk.

En tocht op verschilllende delen van het land, op de zelfde dag en tijd, zodat het voro iedereen te bereiken is (limburg naar friesland gaat niet echt lukken bv...)

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:28

Pellie schreef:
wehehe sorry maar zo bedoelde ik het niet!!! Geen stille tocht té paard maar met onze eigen benen vóór de paarden en andere mishandelde dieren!!

Ook vind ik dit forum niet de juiste plek want hier bereik je bijna niemand van Bokt.

Wil het een kans van slagen hebben dat moet het op algemeen als een stickie topic, bovenaan, dus in overleg met Bart ofzo.

Ik heb inderdaad Utrecht genoemd maar bij nader inzien zal deze stad misschien niet de juiste keuze zijn omdat de binnenstad erg moeilijk bereikbaar is voor automobilisten. En de te kiezen stad (mits ze accoord gaan vanwege alle overlast en vergunningen e.d.) moet voor iedereen GOED bereikbaar zijn!

Ik heb ook een petitie genoemd. Handtekeningen verzamelen bij de daarvoor aangewezen minister indienen om te pleiten voor hogere straffen en een verplichte behandeling, denk aan TBS.

Wil je het goed doen heb je vanuit bokt provincie coördinatoren nodig, mensen wie de gekozen gemeenten willen aanschrijven met de vraag of ze een vergunning willen afgeven, mensen die groot vervoer willen regelen via bus-vervoersinstanties, mensen die de grote en kleine pr willen doen (krant, radio, tv, bekendmaking bij maneges, verenigingen, vrienden, familie etc.), mensen die willen uitzoeken wat de namen, geboortedata en eventuele sterfdata van de mishandelde dieren zijn (paard of wat dan ook), mensen die dit op grote borden willen zetten zodat deze in de toch gedragen kunnen worden en noem maar op.

samenwerking met de dierenbescherming en de stichting zinloos geweld tegen dieren is een must...

wil het iets worden dan is er meer nodig dan alleen een bericht hier op het meetingforum. ik bedoel het niet rot ofzo quellian maar in mijn hoofd ben ik al heel ver haha Lachen

zijn er hier überhaupt mensen die een handje willen helpen met het één en ander te organiseren? stuur me dan ff een pb-tje en kan er een werkgroep worden opgericht.

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 00:46

en dit geld dus voor mensen die serieus willen meehelpen
want het vergt een boel werk

dus reageren als je tijd vrijhebt of kan vrijmaken.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 20:52

Ik wil niet mee doen met de organisatie maar als er een stille tocht komt die een beetje in de buurt is (niet helemaal in het noorden) loop ik wel mee.

Kan niet iemand die andere site op de hoogte gaan stellen ofzo dat we het samen gaan doen, iig dezelfde plaats tijd en datum, en dat we daar dan gewoon elkaar (de 2 sites) ontmoeten.

Het idee is goed vind ik, weet alleen niet of er genoeg mee willen doen. Scheve mond
we moeten wel een minimum aantal mensen stellen vind ik, voordat het uitgevoerd gaat worden.

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:04

Welke 2 sites?

Eigenlijk gaat het gewoon via bokt
maar op mijn forum zit even de organisatie (ahum)
omdat we daar een verborgen topic voorlopig hebben zodat we met elkaar plannen uit kunnen gaan werken zonder allerlei reacties van buitenaf

een soort werktopic dus
en ook handig want hij zakt niet weg naar ce volgende pagina

Als we klaar zijn (als gebleken is dat een werkgroep levensvatbaar is en ik kan melden dat dat erop begint te lijken)

Komen hier onze plannen/acties en het liefst uitgewerkte ideeen met datums op te staan

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:20

sorry beetje vaak dubbelpost. Bloos!
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 16-11-03 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:20

Bloos
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 16-11-03 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:22

Bloos

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:22

[quote=''organisator'']

Welke 2 sites? [/quote]

Tancreda4 schreef:
Kijk ook eens op het andere forum: paarden.serveronline.nl bij meetingplaats. Daar is het idee ook geopperd.

Waarom mogen wij (de mensen die evt. mee willen lopen) niets van jullie planning weten dan? Verward Je kunt toch ook een apart topic voor planning maken? Verward

Ik vind juist niet dat het niet alleen via bokt moet gaan maar met 2 sites (of meer) krijg je veel meer mensen bijeen.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:36

Nee zo is het ook niet bedoeld. Er zitten straks mensen in de organisatie die over heel nederland wonen. We zullen veel via internet moeten overleggen en werk verdelen dus zie het als een soort vergadertopic met gigantisch uitgebreide notulen.

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:42

yep inderdaad

zo is het bedoeld

newie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:40

Ik wil hier wel aan meewerken.
Vind het een mooi idee.
Stuur even een pbtje met wat meer informatie en wat ik zou kunnen doen.
En wat had je in gedachten om met eventueel ingezameld geld te gaan doen??

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 13:43

ik doe graag mee!
heb pellie een PB gestuurd..

als we nou eens beginnen met allemaal dit topic in ons onderschtrift te zetten?

newie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 14:45

even kijken of het zo werkt met mijn onderschrift
goed idee waterkippie

newie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 14:46

Hoe doe je het zo dat het een link word??