Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pellie"]
[quote="griebels schreef:Ik vind het een aardig gebaar, maar geef je de "slachter" dan niet juist de aandacht die die wil hebben... Ik heb er mijn twijfels over of het wl zo'n goed idee is...
Pellie schreef:wehehe sorry maar zo bedoelde ik het niet!!! Geen stille tocht té paard maar met onze eigen benen vóór de paarden en andere mishandelde dieren!!
Ook vind ik dit forum niet de juiste plek want hier bereik je bijna niemand van Bokt.
Wil het een kans van slagen hebben dat moet het op algemeen als een stickie topic, bovenaan, dus in overleg met Bart ofzo.
Ik heb inderdaad Utrecht genoemd maar bij nader inzien zal deze stad misschien niet de juiste keuze zijn omdat de binnenstad erg moeilijk bereikbaar is voor automobilisten. En de te kiezen stad (mits ze accoord gaan vanwege alle overlast en vergunningen e.d.) moet voor iedereen GOED bereikbaar zijn!
Ik heb ook een petitie genoemd. Handtekeningen verzamelen bij de daarvoor aangewezen minister indienen om te pleiten voor hogere straffen en een verplichte behandeling, denk aan TBS.
Wil je het goed doen heb je vanuit bokt provincie coördinatoren nodig, mensen wie de gekozen gemeenten willen aanschrijven met de vraag of ze een vergunning willen afgeven, mensen die groot vervoer willen regelen via bus-vervoersinstanties, mensen die de grote en kleine pr willen doen (krant, radio, tv, bekendmaking bij maneges, verenigingen, vrienden, familie etc.), mensen die willen uitzoeken wat de namen, geboortedata en eventuele sterfdata van de mishandelde dieren zijn (paard of wat dan ook), mensen die dit op grote borden willen zetten zodat deze in de toch gedragen kunnen worden en noem maar op.
samenwerking met de dierenbescherming en de stichting zinloos geweld tegen dieren is een must...
wil het iets worden dan is er meer nodig dan alleen een bericht hier op het meetingforum. ik bedoel het niet rot ofzo quellian maar in mijn hoofd ben ik al heel ver haha
Tancreda4 schreef:Kijk ook eens op het andere forum: paarden.serveronline.nl bij meetingplaats. Daar is het idee ook geopperd.