Nee helaas, wij gaan niet mee. Het is te ver voor ons en in maart hebben we veel wedstrijden. Veel plezier voor de gene die wel gaan!!
Niekje51
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-13 09:58
@ Sabina & Shetlander20: Welkom! Leuk dat jullie ook mee willen rijden, hoe meer wagens hoe meer vreugd Leuk dat de gehele opkomst van vorige keer dr ook weer bij is, Boomer123, p_ponypaard, zusJacobs en Lauwttje, en Bix nu ook
We stemmen tot 1 feb en dan wordt de datum met meeste stemmen bepaald. Dan heeft iedereen voldoende tijd om vervoer te regelen hopelijk. Dat wordt een gezellige boel zo, wat een Shetlanders bij elkaar straks
Ik had bij het vorige topic ook al een stipje staan, maar als ik mijn vader + De eigenaar zo gek krijg om met 2 auto's te rijden dan kan ik misschien komen.
capopjekop
Geplaatst: 23-01-13 11:58
Komen er nog meer ritten in de zomer? In april zit ik nog met voetbal en is de conditie van mijn ukkies nog niet geweldig. Maand of 2 laten zou perfect zijn, mocht er dan nog een rit komen. Vervoer heb ik inmiddels (B rijbewijs vrachtwagentje met trekhaak voor de trailer ) dus als ik een groom heb kan alles zo mee.
Tenminste, hahahah, als ik zie hoe enthousiast iedereen was en is, en hoe leuke de eerste rit was
ZusJacobs
Geplaatst: 23-01-13 19:10
Lauwttje schreef:
Waarschijnlijk (als TS tijd en zin heeft) en als deze rit ook weer een succes is, komt er vast wel weer 1 Gaan we voor 6 ritten per jaar, hahaha
Haha nou we zijn al een heel eind op weg naar nr twee Echt leuk dat er meer mee doen dit keer, zal vast weer super leuk worden! (aan Marlies, wordt het dezelfde route?)
lijkt me ook leuk, voor mij is het niet ver.. toch is vervoer altijd een lastig iets, maar lijkt me te leuk om eens in een groep te mennen en lekker andere shettie mensen te ontmoeten!!
Niekje51
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-13 10:27
Wat een enthousiaste reacties allemaal, leuk! Aan de nieuwe aanmeldingen: Welkom, leuk dat jullie meerijden! Geven jullie ook je stem op de data? @Zus, dat wordt weer een nwe route, moet er nog even over nadenken, maar bos is groot zat, moet lukken @Capopjekop, heb je zo maar kans van, staat verder nog niets vast, maar we hebben vlgs mij wel een aardig enthousiast stel Shettenmenners bij elkaar, dus alles is mogelijk haha! @Laura: uhm, fiets je dan wel een keer mee om de route uit te zetten?