zaterdag zou ik ook wel kunnen, maar dan moet ik invaller zoeken voor werk.dus dan moet ik wel optijd de vaste datum weten
Hahaha heb het nog niet gevraagd hoor Als het goed blijft gaan vraag ik het en nee, wees maar niet bang Rob xd
Amyy_ schreef:Robin_Rikkie schreef:Zaterdag (4mei)-Robin (ovb)-Zondag (5mei)-Robin (ovb)-Amy-Thijs (ovb)
citaat schreef:Zaterdag (4mei)-Robin (ovb)-jolijn en gitte (ovb)Zondag (5mei)-Robin (ovb)-Amy-Thijs (ovb)-jolijn en gitte (ovb)
Jolijnn schreef:citaat schreef:Zaterdag (4mei)-Robin (ovb)-jolijn en gitte (ovb)Zondag (5mei)-Robin (ovb)-Amy-Thijs (ovb)-jolijn en gitte (ovb)Weet nog geen datum -Britt (ovb)
Jolijnn schreef:citaat schreef:Zaterdag (4mei)-Robin (ovb)-jolijn en gitte (ovb)Zondag (5mei)-Robin (ovb)-Amy-Thijs (ovb)-jolijn en gitte (ovb)Weet nog geen datum -Britt (ovb)-manon (ovb)
citaat schreef:Zaterdag (4mei)-Robin (ovb)-jolijn en gitte (ovb)-AmyZondag (5mei)-Robin (ovb)-Amy-Thijs (ovb)-jolijn en gitte (ovb)Weet nog geen datum -Britt (ovb)-manon (ovb)Zaterdag zou ik ook kunnen Wanneer weten we de datum?