meeting n het zuiden rond tilburg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 13:51

ze bedoelt waar je ergens woont denk ik en waar je je paardjes hebt staan. En we hebben het idd over Manege de Heideruiters *LOL* . heb je goed opgemerkt Haha!

en fabske als ingrid op dundee meerijd zou fleur alleen maar op kalinka en passim kunnen want anders moet ze op paarden en die vind ze nix. .. en janneke weet ik niet waar die op kan

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:18

Haha Tanja, ik ga echt niet op passim en Kalinka mag ik toch niet denk ik.
Nee, als shalan er niet is is er niet echt iemand waar ik verder op kan rijden.
Ik zal proberen of ik op Brenda mee kan alleen heb ik echt geen idee of dat zal lukken.
Maar ik wil zeker mee!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:02

ik wil ook mee ja, maar het zal wel prijzig worden om die paarden te huren. ik weet niet hoe lang onze rit gaat worden, maar iets van 2 uur moet te betalen zijn. Ik denk dat als we chris uitleggen waar het om gaat, dat ze ons de pony's wel mee geeft, ze kent ons er goed genoeg voor. en anders zouden we eventueel altijd nog sietske kunnen vragen of die ook mee wil rijden...

Ik denk dat als we manege pony's gaan huren dat we het dan rond een rit van uiterlijk 2 uur moeten houden, zeker aangezien fabske ook met haar paardjes te paard naar de manege moet komen dan.

iid ulleke ik bedoelde waar je woont, want als je te voet van de manege vandaan zit, dan is dat wel erg handig. Fleur ik tanja en eventueel jannelientje rijden al enige jaren bij die manege, ook fabske heeft er een hele tijd geleden lang gereden.

maar misschien kan fleur gewoon op shalan, want als er echt paarden gehuurd gaan worden, dan kan het best nog wat geld gaan kosten, en december is en blijft een dure maand, dus dan kunnen we het zowiezo beter pas in januarie doen denk ik?

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 20:30

Shiloh schreef:
Ik denk dat als we chris uitleggen waar het om gaat, dat ze ons de pony's wel mee geeft, ze kent ons er goed genoeg voor. en anders zouden we eventueel altijd nog sietske kunnen vragen of die ook mee wil rijden...

nou ingrid ... kevin en ik waren 15 en we mochten al alleen buitenrijden ... en thijs had tegen mij gezegt vanaf de 16 alleen met iemand naar buiten en jah jullie zijn 17 en fabske kennen ze dus ze laten ons wel gaan *LOL*

ulleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 00:16

ik woon in poppel en ik kan inderdaad wel naar de heideruiter komen te voet met mijn paard.. moet wel lukken denk ik.. ben alleen aan het denken dan moet ik wel over de industrie in goirle.. hopelijk is mijn knollie in haar goede dag dan Lachen een rit van 2u lijkt me zeker genoeg en daarna nog iets drinken enzo.. is er eigenlijk een cafetaria ofzo op de heideruiter? en zou ik gelegenheid hebben om mijn knollie daar ergens vast te zetten of iets in die aard?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 01:56

er is opzich een kantine, maar op een niet les dag is die eigenlijk gesloten volgens mij. Maar dat weet ik niet zeker, verder is daar denk ik niet echt drinkgelegenheid op loopafstand, het zit midden in het industrie terrein...

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 09:20

hej hej ulleke
neej er is op die dag niet echt cafataria gelegenheid want alleen op een zondag zouden we daar paarden kunnen huren
verderz kan je wel je paard ergens vast zetten op het terrein
groetjes fabsje

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 10:01

Hoezo zouden we daar alleen op zondag paarden kunnen huren?
Ik rijd ook zovaak vrij door de weeks. Als er maar geen lessen zijn dan (dus overdag)
Je hoeft niet over het industire terrein om bij de manege te komen. Weet je de kruising van de turnhoutsebaan en de poppelse weg in GOirle? Daar moet je aan de linker kant gaan rijden en zo rechtdoor gaan dus niet de poppelseweg in gaan. Ze kom je over een brede grasstrook waar je vaak zelfs lekker kan draven. Die rijd je dan af (met bochtje naarlinks op het einde mee) en dan ga je naar rechts de paardenstoplichten over en ben je al bij de manege zonder het industrieterrein gezien te hebben.
Je kunt je paard wel ergens vast zetten buiten zeker ik weet alleen niet of het binnen kan. Waarschijnlijk wel. De kantine is wel open waarschijnlijk alleen wanneer er geen lessen zijn heeft er niemand bardienst dus zit je in een lege kantine.
We zouden ook eventueel naar paulussen kunnen gaan Tong uitsteken .

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 10:05

hej hej ik kan alleen nooit doordeweeks alleen op een maandag :S
en mutzje en krisje van bokt kunnen ook nooit doordeweeks tenzij in een vakantie
groetjes fabske

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 10:20

Op een zondag kun je maar op de manege zijn tot 1 uur en dus zou je zeker rond 10 uur moeten vertrekken, dat is geen doen voor jou en misschien voor mij. En voor Ulleke misschien ook niet.

En als we het in de carnavalsvakantie doen? Wanneer de manege dan open is dan he. Dan kan ik misschien op brenda meeoden omdat we dan conditie hebben opgebouwd en anders is lannie misschien al terug.

Dit is maar een voorstel he zeker zeggen als jullie het gewoon eerder willen, in de kerstvakantie ofzo.

ulleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 14:54

ik kan in de week niet omdat ik dan op stage sta, ook in de vakanties.. dus liefst in het weekend voor mij.
ik weet wel dat wij vroeger toen ik nog in riel reed dikwijls op de hei gingen rijden en daarna naar een café ofzo gingen en daar konden we de paarden vastzetten.. maar vraag me niet waar dat is.. misschien dat iemand dat kent?

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 15:11

idd moeten we wel even kijke wanneer het beste uitkotm want om nou om 10 uur te vertrekken bijvoorbeeld is voor de meeste niet echt heel lekker. Ik kan eigenlijk ook alleen maar in de vakanties en in het weekend.

En fleur dan moet het wel de eerste week van de kerstvakantie want de 2e week ben ik niet thuis

ulleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 22:07

10u is idd een beetje vroeg voor mij Bloos
moet paardjes nog voeren en dan nog een uurtje naar jullie toe rijden dus dan moet ik weer maar eens heel vroeg uit mijn bedje Lachen
dus liefst iets later

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 08:12

mmm noemen jullie is een datum + tijd want k kan namelijk voort heel weinig Bloos

Het eerste weekend in de kerstvakantie op een zondag ?

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 10:22

hej hej
ik kan niet het eerste weekend van de kerstvakantie op een zondag dan rijdt ik nml waarschijnlijk springconcours mee bij jullie op de manege
het idee echter van fleur om het met carnaval te doen lijkt me wel een goed idee dan hebben we genoeg tijd om wat af te spreken zitten we niet in de dure maanden dus als mensen eventueel geld tekort komen,

hebben ze het dan misschien weer wel.
bovendien zit fleur makkelijk met een paard ofwel shalan ofwel brenda
wat voor haar toch ook wel leuker is.
misschien zijn er dan ook wel meer bokkers die mee willen
behalve wij allemaal.
het is maar een idee en tja dan duurt het nog wel even maar heb je wel wat
groetjes fabske

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 10:45

ja idd carnaval komt ook nog goed uit. Alleen jah als janneke ook mee wil. Hoe doen we dat dan . Want wij willen allebei op odisse enja .. ag we zien het allemaal wel Haha!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:54

Maar dan kon ulleke toch niet? En ulleke kun jij niet een paar bokkers uit belgie meenemen want nu ken ik iedereen al behalve jou! En een meeting is toch bedoeld om te meeten Tong uitsteken

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 16:05

er zijn nog heel veel mensen in brabant die ook op bokt zitten en die we ook nog niet kennen Tong uitsteken
misschien weet ik er nog wel een paar die wel meewillen
groetjes fabske

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:35

maar die ken ik ook allemaal al!

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:36

idd ja ... Misschien laratjuh .. ze zit bij mij op school en heeft ook een eigenpaard. Zou ze ook leuk vinde. Zal het haar wel vragen

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:38

Tong uitsteken lolz fleur ik weet zeker dat ik er nog wel een keer ken op bokt uit noord brabant die jij niet persoonlijk kent
bijv donja bonnigje diederik
ik weet helemaal niet of die er allemaal wel zin in hebben maar vragen staat vrij

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:39

en ik denk dat je dat toch wel hebt fleur als je een meeting in het zuiden gaat houden Tong uitsteken dan moet je al bijna ergens anders heen Tong uitsteken

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:41

donja ken ik ook Tong uitsteken ... misschien wil zei ook wel mee ???

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:49

Lachen
paard kan ik zeker niet meenemen..
maareuhm, is dat wel zo leuk?
vrij rijden binnen?
want om nu naar buiten te gaan?
maar het idee lijkt me zeker wel leuk, alleen zou ik dan wel een paard moeten huren/lenen

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 23:28

We gaan gewoon naar buiten hoor.
Enne Laratjuh ken ik ook al Tong uitsteken