Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
InezFlip schreef:![]()
En ik wil niet banketstaaf doen, ik ben onzettend druk en heb echt geen zin om dit topic bij te houden. Maar normaal gesproken kan je er op bokt niet omheen als er een evenement is waar ik nu de naam van kwijt ben*schaam schaam* Dus als er op de voorpagina komt te staan bokt gala etc dan denk ik oja leuk kaart kopen! En dan probeer ik wat bokt vrienden mee te nemen omdat die dan ook zien dat het voor iedereen (op bokt) is!
YamaSaki schreef:lrtj_ schreef:Dat is best een goed idee van inezflip want met een topic alleen trekken we echt niet genoeg aandacht.
Niet genoeg aandacht?
Hoeveel mensen moeten er komen dan?
Volgens mij zijn er al een paar honderd mensen die er zin in hebben
lrtj_ schreef:InezFlip schreef:![]()
En ik wil niet banketstaaf doen, ik ben onzettend druk en heb echt geen zin om dit topic bij te houden. Maar normaal gesproken kan je er op bokt niet omheen als er een evenement is waar ik nu de naam van kwijt ben*schaam schaam* Dus als er op de voorpagina komt te staan bokt gala etc dan denk ik oja leuk kaart kopen! En dan probeer ik wat bokt vrienden mee te nemen omdat die dan ook zien dat het voor iedereen (op bokt) is!
Precies dan trek je inderdaad ook de aandacht van mensen die nooit echt op bokt zitten.
Amaryllis schreef:Precies, dat je een bepaalde tijd lid moet zijn, dus uiterlijk bv. 3 maanden voor het gala uiterlijk lid zijn geworden? En dat je dan per bokker dan wel een extra kaart kan kopen om een introducé mee te nemen? Anders krijg je straks ook van die perverse mannen die geen lid zijn maar hard gaan op paardenmeisjes
Bagheera_206 schreef:Amaryllis schreef:Precies, dat je een bepaalde tijd lid moet zijn, dus uiterlijk bv. 3 maanden voor het gala uiterlijk lid zijn geworden? En dat je dan per bokker dan wel een extra kaart kan kopen om een introducé mee te nemen? Anders krijg je straks ook van die perverse mannen die geen lid zijn maar hard gaan op paardenmeisjes
Oh. Ik dacht dat je alleen je aanhang mee mocht nemen als introducé?