Cassidy schreef:Toen Bokt nog een Boktje was, hebben een aantal van ons een keer een meeting gehad op Paleis het Loo.
Sommige mensen zouden wat te eten meenemen en voor de rest was er een tentoonstelling van zeldzame huisdieren en de mogelijkheid om het Paleis zelf te bezichtigen. Het was de eerste meeting waar ik aan heb meegedaan, had in mijn ogen minimale voorbereiding nodig, al helemaal geen vergunning. Afspreken op een bepaalde dag op een bepaald tijdstip, wat etenswaar meenemen en verder open staan om anderen te ontmoeten.
Die meeting blijft me tot op de dag van vandaag bij. Er zijn een aantal vervolgen geweest die ook heel erg leuk waren maar het is later verwaterd. Maar waarom bijv. een Efteling, waarom iets organiseren wat duur is, waar je vergunningen voor aan moet vragen, waar je een minimum aantal mensen voor nodig hebt? Prik een datum, prik een locatie en laat je verrassen wie er op komt dagen.
Of kan dat tegenwoordig niet meer? Bang voor situaties als Project X?
Ik ben niet bang voor een Project X, maar het hele idee van een spooktocht leek mij gewoon erg leuk.
Vandaar dat we zijn gaan vragen naar animo, en toen reageerden er toch best veel mensen op.
Maar omdat er toch in verhouding veel minder aanmeldingen zijn, dit topic geopend om te vragen welke redenen er zijn om niet te komen.
Ik vind het gewoon een leuk idee om iets "extra's" te organiseren rondom een meeting. Dus vandaar dat ik de spooktocht bedacht.