Voor mij komt de 16e het best uit. Als volgende week de Z-indoor meevalt mag ik misschien naar het provinciaal en dat is de 16e.. Als ik dan de dag op voorhand weg moet En dan ben ik 's avonds ook zeker thuis want dan geef ik die dag normaal geen lessen.
Ik heb dan ook wedstrijd en das gewoonlijk wel vrij laat..
singa
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-13 12:56
Wat is vrij laat? Als we nog naar dat café gaan zou het bij ons ook best laat kunnen worden, dus misschien toch nog de moeite? Als jullie nog de energie hebben na een dagje wedstrijd tenminste...
Ik vrees dat het moeilijk zal zijn om een dag te vinden waarbij niemand wedstrijd heeft de dag zelf of de dag nadien.
Maar we kunnen toch de 16e doen en dan kan de rest nakomen op café? Ik vind iedere datum goe, ik maak wel tijd want ik wil echt graag eens iedereen meeten
Op zich maakt da nie uit voor mij. Zoals dit weekend moet ik mijn laatste proef doen om kwart na 6, prijsuitreiking dan om 7 uur, paard afladen, naar huis, douchen,... Vermoed dat da de 16e gelijkaardige uren zullen zijn, mss nog wel wa later aangezien er nu niet zo veel inschrijvingen zijn.