Om even wat meer schot in de zaak te brengen; Wat dacht men van volgend jaar (ghehe) een keer op een vrijdagavond? Kan iedereen dan?
Dit begint ergens op te lijken mensen!Oke, ik pak alvast 2 data. 18 & 25 januari. Hebben mensen voorkeur voor een van deze dagen, of kunnen mensen beide dagen niet (want dan moeten we verder schuiven).
Ik kan allebei Wat is het plan om te gaan doen eigenlijk? Want uitgaan doe ik niet aan, dat hou ik niet vol haha
NogSteedsGek schreef:25 Kan ik wel, 18 nietZag in je profiel dat je buitensportinstructeur bent! Leuk joh! Waar? Ik wil ook dolgraag weer in die branche werken maar kan niks vinden..
Dan zeg ik (onder voorbehoud) 25 januari.Wat wil men gaan doen? Samen eten of juist ná het eten afspreken, kom maar met ideeën
Pizzaatje bij Napoli en dan gaan poolen/bowlen oid? Ik roep ook maar wat hoor . Maar gewoon gezellig ergens zitten vind ik ook prima .
- MusicELINE- Sok- Miccamaaike- Maaiike94- CoronaLime- NogSteedsGek- Saar88- Lovelys- Lavien - Jorinda__- Sting- KiMmK ? < Beetje onduidelijk eigenlijk Dit is de lijst van mensen die wel mee wilden. Dat zijn er 12.
Oh, meestal zijn dit soort acties 1 dag geldig! Maarre: ik doe mee en een bon voor 8 personen kan sowieso wel toch dan?