Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

friends_f_e schreef:Leuven is ook goed voor mij! Ik weet alleen niet of mijn moeder zo blij gaat zijn als ik haar vertel dat ik met vreemden weg ga.. typisch..Dat moet te regelen vallen

Morrow_Less schreef:Misschien moeten we eerst nog wat praten met elkaar, zo kennen we elkaar ook al iets beter

Hvelreki schreef:Ik heb zelf geen paard meer, dus als er iets met paarden georganiseerd wordt zal ik er sowieso niet bij zijn. Maar even voor de duidelijkheid, hier gaat het toch over iets doen zonder paard hé?
HorsePhoto schreef:Ja tuurlijk zal het in België worden georganiseerd, ik moet er wel kunnen geraken e
Waarschijnlijk zal het in oost-vlaanderen plaatsvinden en anders in Antwerpen.
En een paardenfotografiemeeting is dus een meeting van bv 8 fotografen die hun portfolio willen uitbreiden of willen oefenen op hun paardenfotografie. Er zal dus dan een mooie aparte locatie worden uitgekozen en er zullen modellen aanwezig zijn (paarden dus weliswaar).
Dan worden van alle paarden apart portret, losgooi en rijfoto's gemaakt.
Achteraf zullen de eigenaars van de paarden de foto's verkleind met copyright kunnen ontvangen.
Indien ze foto's willen voor afdrukken ervan te maken zal er wel een kleine vergoeding gevraagt worden.
Hvelreki schreef:Ik heb zelf geen paard meer, dus als er iets met paarden georganiseerd wordt zal ik er sowieso niet bij zijn. Maar even voor de duidelijkheid, hier gaat het toch over iets doen zonder paard hé?