Leuk dat je wilt komen! Ben stiekem best wel benieuwd naar Ryon in het echt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

die mag dan wel weer naast me op de bok zitten als ik mee ga.
JPTinkers schreef:aarrghh zo ver uit de buurt voor mij
.
Mallow schreef:Ik lees net je bericht goed maar ik weet eerlijk gezegt niet of een dagrit voor clover en mij er in zit. En om nou 5 uur op de trailer te staan voor 1 ritje sla ik even over geloof ik.
hetlevenwint schreef:sterretje@ Je hebt de mogelijkheid aangeboden, enkelen hebben deze afgeslaan. Aan ieder de keuze, het waarom heeft ieder z'n reden voor (je komt een beetje "hebberig" over op mij, niet bedoeld om te stoken).

Niks negatiefs, puur een schop onder dr kont dat ze gewoon met Luna kan komen, kunnen jullie heus wel! )HijadelaLuna schreef:(Er is alleen een iemand, die mocht ze mee willen, van mij niet op Caily mag, en dat is JessicaNiks negatiefs, puur een schop onder dr kont dat ze gewoon met Luna kan komen, kunnen jullie heus wel! )
ik heb het er gisteren nog over gehad met Johan en het lijkt ons eigenlijk best wel leuk! Ik en Luna samen zijn ook best onervaren maar ik vertrouw er wel op en dan vooral in samen in een groep is het vaak toch wel makkelijker.
maar dat is vast wel op de één of andere manier op te lossen. En nog een vraagstuk: vervoer.
HijadelaLuna schreef:Hele weekend
Lotte (HijadelaLuna) - Caily of Kyra
Paulien (sterretjeLUX) - Sterrin
Annelot (annelot) - Ryon
..... (....) - Eve
Jessica (Magica) - Luna
Johan (Johan_Luna) - ....
Eendagsvliegen
Chantal (cp112) - Noedel
Linda (xsiroccox) - Sirocco
Andrea (Snackie) - Jaron
Karla (karla60) - Brighton
..... - Elmo
Zonder paard
Simone (SIEMxFUNNY)
Sandra (Sandra1984)
Mara (Tamadine)
Misschien
Eva (Mallow)
Esther (Jippie_G)
Henk is nu nog hengst, jonge hengst en niet sociaal met andere paarden, hij is poepiebraaf, maar dat is in mijn ogen toch wel een struikelblok. Echter ben ik stiekem wel voorstander van ruinen, dus zal ik dat is bij de eigenaar op tafel moeten gooien, wie weet heeft ie tegen die tijd dus wel geen ballen meer en loopt lekker in de groep. Dan denk ik dat Johan maar met hem mee moet
Liever op Caily?
en dan vragen of hij ons allen mee wil nemen en of Henk dan geruind mag worden; dat zou dan ideaal zijn voor Johan 
Bovendien vind ik het wel prima zoals de situatie nu is 
Heb nog nooit zo'n lieve hengst meegemaakt 
dan kunnen ze er rekening mee houden voor de planning voor 2013