walibi is leuk, maar denk niet dat mn ouders willen brengen, dus dan wordt het allemaal best duur entree+trein+bus+iets eten ofzo in walibi+trein terug
De trein naar Harderwijk kost €11,50 + de bus €10 + walibi €25 = €46,50 + weer terug met de bus €10 + trein terug €11,50 = €68 Sorry, maar als dat doorgaat ga ik niet mee
het is 41,70 euro bij elkaar vanaf amsterdam cs, dus het valt best mee hoor vind ik, want dan heb je het kaartje, de busreis en de treinreis.
je gaat met de trein van af amsterdam cs naar hardewijk, en dan stap je op amersfoort schotendijk over en dan kom je bij hardewijk aan. daar kan je een kaartje kopen voor de bus van 31 euro, en dan zit je entree er ook al bij. het is retour allemaal.
je moet ophouden over dat disney dat hindert me gewoon, en dan kom ik met dingen heb het uitgezocht vanav amsterdam en alles bij elkaar is 41,70 en dan ga je daar over zeiekn, ik vind het reuze meevallen, dat disney is duurder, en je weet dat dat toch nooit wat gaat worden,
en kom ik met een idee, maar laat maar meet maar met de andere maar ik ga niet komen heb er geen zin in zo!
dat komt omdat 41,70 niet klopt, ik heb geen ov moet een kaartje kopen trein reis is 31,80 en dan nog fietsen en nog de bus+entree. maar he, als ik het over iets heb wat ik veel leuker vind, ben ik stom moet ik op houden. maar als ik de waarheid vertel over walibi dan zeik ik.
ik begrijp dat disney onrealistisch is maar om me dan gelijk zo aftezeiken
dat is niet met een ov maar met een kaartje! ik heb toch ook geen ov die ik gerbuik daarvoor, en de prijsen zijn ook normaal, maar zge gewoon je mening hoor