Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wilma1983 schreef:Ik ga er vanuit van wel. Het is voor mensen die graag willen leren dus waarom zou m2 niet mogen en z wel? Ik denk dat er bij het organiseren er gekeken moet worden in welke aanmeldingen er zijn op de verschillende trainingsniveau. Ik verwacht meer m2 dan grand prix ruitersWordt er ook iets georganiseerd rond het M2 als je M2 start of niet...?
Homiafortuna schreef:Kijk Brabant of Gelderland ligt niet naast mijn deur in Friesland, maar voor zulke grote dressuurnamen wil ik mijn paard best een paar uurtjes in de trailer zetten. Zoiets gebeurt waarschijnlijk maar "once in a lifetime".
GribaldiFAN schreef:Graag zou ik van jullie het volgende willen weten
- wie er eventueel intersse zou hebben in een dergelijke clinic.
- welk bedrag jullie hiervoor over hebben.
- hoe groot de groepen moeten zijn.
- eventueel namen van wie jullie les zouden willen hebben
- reistijd die men er voor over heeft
- en of er naast de clinic behoefte is aan bijv. een demostratie
Picasso"]
[quote="Homiafortuna schreef:Kijk Brabant of Gelderland ligt niet naast mijn deur in Friesland, maar voor zulke grote dressuurnamen wil ik mijn paard best een paar uurtjes in de trailer zetten. Zoiets gebeurt waarschijnlijk maar "once in a lifetime".
gomir schreef:Mocht je iets willen organiseren met een springruiter dan heb ik wel belangstelling![]()
Liefst een beetje centraal(regio utrecht ofzo), maar Noord-Brabant vind ik ook wel te doen voor een keerZoiets organiseren is tenslotte al moeilijk genoeg
maar er zullen wel weinig ruiters met interesse in springen zijn als ik het zo zieOf zou dat aan de titel van het topic liggen
![]()
3 mensen per les van ongeveer gelijk niveau werkt wel prettigbedrag hangt er een beetje vanaf wie er komt.
Ctal schreef:Ik heb ook best interesse, maar liever dan een beetje in de buurt van Utrecht, meer dan 50 euro zou ik er niet voor willen geven.
Wel kleine groepjes liever, zo rond de 3/4
en demonstratie is ook leuk.
Moet je een bepaald niveau hebben?Ik ga nu L2 starten, maar sb en travers etc. zitten dr ook al wel aardig op.
GribaldiFAN"]
[quote="Sjuimpje schreef:Bovengenoemde namen kan ik mij geheel in vinden,
wil Arjen Teeuwissen nog even toevoegen.
Rutten vind ik trouwens ook een super interessante!
Kan me verder bij Horselover23 aansluiten.