@probabeest: Leuk, welkom! Ik weet niet wat het in km is, maar ik heb een rit van 1,5 uur voorgesteld. Zie een paar posts terug op de 1e pagina. Als je daarna nog naar huis moet rijden, houden de pony's nog wat puf over en voor de minder getrainde ook goed te doen.
ZusJacobs
Geplaatst: 24-10-12 09:37
probabeest schreef:
leuk, plannen jullie maar wat in en als ik dan ook kan wil ik graag mee (ook met NMPRS) als jullie het goed vinden.
Naa weet niet hoor..
Niekje51
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-12 09:47
Leuk! Inmiddels 6 aanspanningen Even een kleine opsomming: Niekje51 Bix p_ponypaard ZusJacobs MelanieB Probabeest
Volgens mij kunnen we wel een datum gaan prikken en kunnen aanspanningen die zich hierna aanmelden aanschuiven op deze datum. Plan? Iedereen proberen voor morgenochtend 9.00 uur je stem uit te brengen op de data die je kunt? Dan gooi ik er morgenochtend een datum doorheen die het gaat worden dat iedereen kan. Kunnen we gericht gaan plannen, leuk!!
Ik vind 18 nov. Wel een goede... en als het leuk is doen we gewoon 20 jan. Toch nog een keer ik moet komende weken dan ook nog ff goed trainen.... omdat we hier geen muller paden hebben zal het voor Karel extra zwaar zijn... maar ik kan altijd nog afstappen en mee lopen ik heb een zwarte shetlander van 88 cm en ook een hca sulky
Haha. Ja, Bartje zit ook al flink in z'n haar. Ziet er altijd erg lief uit Bij hele mulle stukken zal ik ook af moeten stappen, dat trekt Bart letterlijk en figuurlijk niet.
Wat mij betreft prima plan Bij mij idem dito hoor met mulle zand, maar zal echt proberen de mulle stukken te vermijden zover als dat kan. Bella heeft ook echt een vacht van heb ik jou daar, geweldig die beertjes. Ze is zo'n toverbal als ze haar wintervacht in gaat haha! In plaats van 50 tinten grijs is zij 50 tinten vos
ZusJacobs
Geplaatst: 24-10-12 15:25
Hier ook al twee beren helaas, maar dit jaar ga ik absoluut niet scheren/dekens gebruiken. Ben volgend jaar weg vanaf maart en heb geen zin in problemen dan. Dus lekker met vachtje blijven trainen, en dan maar wat minder/langer uitstappen, no problemo!
Niekje51
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-12 15:45
Inderdaad, ik heb dr nooit een deken op gehad en ook niet van plan. Vind het juist zo heerlijk dat ik bij haar geen deken circus heb zoals bij mijn andere KWPN'ers. Nou, nooit is gelogen, twee keer een nachtje voordat ze naar de keuring moest Ze staat 24/7 in het weiland, dan kun je al niet uitgebreid staan wassen en poetsen in het najaar (dan vraag je je af, waarom een keuring in okt en nov) en het is toch balen als het dan net die nacht gaat regenen voor we gaan. Dus tja, twee keer gesmokkeld haha!
Ja, ben al begonnen met de route zelfs Ik zag dat het idd lijkt of het de 18e november wordt, maar ben het zeker eens met p_ponypaard, als het bevalt gaan we in januari nog een keer! Dan kan ZusJacobs ook mee
Laatst bijgewerkt door Niekje51 op 24-10-12 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt
@Suzanne: welkom Ik zou zeggen, stem mee met de data en wellicht komt er een tweede datum (haha, even op de zaken vooruit lopen hoor ) dat jullie wel kunnen.
Heel heel heel misschien dat ik eerder zou kunnen, maar ze staan er echt pas net voor (twee keer dus.. haha) en ik weet niet of dat slim is.. Ze pakken het wel onwijs goed en staan al wel langer in het enkelspan, maar het is net te dichtbij 18 nov..
Alleen maar doen als je er zelf voldoende van overtuigd bent dat het goed gaat, anders begin je al met 1-0 achterstand. En stel je denkt de dag van tevoren, het kan toch, dan ga je gewoon mee Dat kan natuurlijk ook he
Nee dat gaat helaas niet haha, ik werk en heb een groom nodig.. Maar het wordt dus 18 nov?
Niekje51
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-12 08:39
Bij wijze van dan he Ik gooi er zo ff een PB tegenaan, want er wordt niet echt gestemt. De 18e staat nu bovenaan met 3 stemmen en rest van de data heeft allemaal 2 stemmen. Nog niet echt overtuigend, wil wel een datum dat zoveel mogelijk mensen kunnen.
_Chip
Geplaatst: 25-10-12 08:45
Mijn verzorgshet staat pas sinds kort voor de wagen (nog wat problemen mee, dus kom nog niet tot dat is opgeslost)
Maar ik bied mij aan om als groom mee te gaan kom zelf uit ede dus kan naar GH fietsen
zoals ik al eerder zij..... als het leuk is wil ik best vaker hoor bv de 18 en dan in Jan. nog een keer ik heb net een buitenrit gemaakt met een Vriendin en haar Paard.... Karel mee aan de fiets! conditie opbouwen! hihihi
18e kan ik ook niet. 20 Januari ben ik jarig en niet thuis wss.
Dus ik ga voor 9 December of 13 Januari.
Niekje51
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-12 12:28
Doe ik ook veel, aan de fiets. Je krijgt wel altijd de standaard opmerkingen naar je hoofd vind je niet? Mensen die je vragen of je de hond aan het uitlaten bent, vragen wat voor ras hond dit is etc Ach, lachen zij maar, wij hebben een leuke Shetlander en zij niet
Zoals het er nu naar uitziet neigt de datum naar 13 januari, ik wacht nog op 1 mailtje terug. Maar we kunnen bijvoorbeeld ook zo doen dat ik de route alvast uitstippel op papier en dat we de 18e een testrondje doen en evt nog wat aan de route kunnen tweaken? Dan weten we zeker dat we een mooie en goede route hebben de 13e
Laatst bijgewerkt door Niekje51 op 25-10-12 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt