Ik ben een beetje overenthousiast. Word dan mijn eerste boktmeeting
Ellen_1990
Geplaatst: 15-10-12 21:23
De datum is eerst belangrijken WAT we gaan doen.. Mss gaan we iets doen wat iemand helemaal niet leuk vind of kan iemand op die datum absoluut niet... Daarna kan er een lijstje gemaakt worden denk ik
Heb het al een paar keer verteld Even boodschappen doen is geen probleem Maar een paar uurtjes kan niet Ene heeft verlatingsangst gaat die de hele boel bij elkaar gillen en janken Krijg ik ruzie met de buren Ze gaan overal mee naar toe Zit in de W.A.O dus ben thuis Als ze niet welkom zijn ben ik dat ook niet Ze zijn heel sociaal zowel tegen mensen als andere honden katten etc In noodgevallen komt mijn vriend voor ze of ik breng ze daar heen Ook dan heeft de ene last van verlatingsangst ondanks dat die gek is met hem
En ze kunnen ook niet bij je vriend Cathy? Als je zó graag mee wil. Ik wil niet super vervelend zijn, maar ik denk dat Pekela beter te bereiken is (ook qua reistijd vanuit de stad) dan Vlagtwedde. Dan zit je alweer bijna in Duitsland.. Moet ook wel te doen zijn voor mensen zonder auto, die niet uit Oost-Groningen komen.
Nee moet ik eerst naar Uithuizermeeden terug naar Pekela en weer naar Uithuizermeeden Terwijl Pekela nog geen 10 km is vanaf Vlagtwedde Uithuizermeeden is 64 km en een overspannen hond Dus bedank ik maar weer Veel plezier