Wie: Mariëlle Tamara Lois Melissa Laura (misschien) De gene die zich nog aan willen melden
tamara1995
Geplaatst: 07-10-12 19:22
zou ook bij maandag 4 uur rit, dinsdag genieten van de spierpjn en flos spierpijn vrij krijgen, woensdag iets leuks in de buurt bijv s avond naar bios of dergelijke en flos en donderdag 2 uurs rit
Flosje_
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-12 19:23
Ritten buiten het weekend Wanneer u door de week wilt gaan rijden en u bent met 4 personen of meer, dan kunt u hiervoor een afspraak maken. Vanaf 10 personen garanderen wij een eigen groep, waar geen extra mensen bijgezet worden. Bij een 4-uurs rit krijgt u bovendien 10% korting (geldt niet op feestdagen)'
Het kan dus wel volgens mij want we zijn minstens met 4 toch wss?
Maar maandag ben je der opzich pas iets van 3u he dus vindt dan een 4u rit niet zo heel geslaagd... aangezien flos dan eerst sowieso al zo'n 2u in de trailer heeft gestaan
Tenminste, het lijkt me dan niet zo strak plan om dan direct die dag 4u te gaan rijden... en dan zouden flos en ik denk al eerst in training moeten
tamara1995
Geplaatst: 07-10-12 19:27
Kan ook zo als ma t/m do:
Maandag: Relaxed dagje, flos op tutten enz
Dinsdag: 4 uurs rit
Woensdag: 2 uurs rit
Donderdag relaxed dagje en alles weer inpakken
Flosje_
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-12 19:28
Maar wat ik dacht: Maandag aankomst, beetje lol maken gewoon enzo, 's avonds misschien nog stukje rijden? Dindsdag dan 2u rit + misschien nog evne naar het dorp ofzo? is koninginendag dus Woensdag lange rit met voornamelijk stap, en dan met Flosje zeg maar, en dan dus naar het meertje achtig iets waar je met de paarden in mag en dan zwemmen + foto's maken, onderweg picknick Donderdag weer 2u rit, rest van de dag ook lekker veel foto's maken enzo Vrijdag -Evt 's ochtends vroeg naar buiten dan inpakken en wegwezen
En dan nog gewoon ruimte voor foto's enzo voor de rest