Ik weet niet wat voor jullie het makkelijkst is om te reizen, maar als jullie via Arnhem CS gaan, misschien kunnen we daar dan afspreken en verder samen reizen?
1234
Geplaatst: 18-02-13 19:40
Ik ga niet via Arnhem Centraal. Dan moet ik eerst daarheen en dan zelfde weg weer terug maar als jullie bus 27 richting doetinchem pakken op centraal dan kan t zijn dat k later in diezelfde bus stap, hahah. Ik neem iig die bus dan (vanaf Keulse slag). (of bus 26 richting dieren, ligt er dan aan hoelaat we er moeten zijn. maar die gaat via Station Velperpoort zie ik, niet vanaf centraal.)
ik ga zo ff bellen naar die stal Of het mogelijk is om met een groepje te komen. K kijk wel of het over 3 weken kan, dan kunnen we later nog ff contact opnemen als we met elkaar een voorkeur hebben afgesproken, om de datum daar door te geven.
Ik heb gebeld, voor hun kwam het het beste uit op woensdagavond, het is dus mogelijk met groepje van 6 (of 7)! Ze beginnen meestal vanaf half 7 met lessen. Ze zegt dat als ik haar tegen die tijd (over 2 of 3 weken, maar net wanneer we willen), even bel, wanneer we precies weten hoeveel mensen er zullen zijn, dan kunnen we afspraak maken
Dat moeten we zelf beslissen haha Moeten nog ff een week uitkiezen dan. Heb gezegd tegen die vrouw 'ongeveer over 3 weken' maar volgens mij kan het bij hun wel iedere woensdag.
Ik heb hem ook ingevuld 6 maart kan ik in principe wel, maar liever niet, aangezien dat in de 'tentamenweek' is. Maar dat is ook niet de meest logische datum om te kiezen, dus dat scheelt al