ik denk heen en terug genomen, dat is totaal een best eindje. Dat hou je toch met meetings, het is altijd (te) ver weg voor iemand... helaas. Ineens is Nederland toch best groot
Ik woon op een half uurtje van Beccy vandaan, maar heb hetzelfde "probleem". Eer dat ik op de snelweg ben, ben ik al 45 min onderweg, en dan zit ik pas in Goes!
Maargoed, plan de campagne T loopt niet echt storm hier he, ga eerst even in het andre topic spammen! Welke maand heeft de voorkeur?
Persoonlijk ben ik nog steeds wel erg voor de Efteling of Beekse Bergen, Amersfoort kan ook wel maar is idd weer ver!
Ik wil ook mee . Denk dat Michel het ook wel leuk vind om mee te gaan .
Kirja
Geplaatst: 11-10-12 15:35
Ik lees even mee hier.. Ben eigenlijk niet zo van de meetings maar lijkt me toch wel erg leuk om jullie en jullie kindjes eens te ontmoeten! Ligt er helemaal aan waar/wanneer enzo maar misschien dat ik ook wel van de partij ben. Efteling, safaripark en blijdorp zijn voor mij allemaal te doen..
noviceh
Geplaatst: 11-10-12 15:48
Wij willen ook wel weer gezellig mee! Alleen niet naar de Efteling, vind ik veeeeeel te duur en is ook nog een eind rijden.
@Kirja: ga gezellig mee, vorige keer was ook heel leuk! @EW: wat een leuke foto in de openingspost!