Paardenvoetbal datum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Welke dag heeft jouw voorkeur?

Zondag 14 december
1 (16%)
Zondag 21 december
Geen stemmen
Zondag 04 januari
1 (16%)
Zondag 11 januari
3 (50%)
Zondag 18 januari
Geen stemmen
Zondag 25 januari
1 (16%)

Totaal aantal stemmen: 6

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 23:30

Ik heb nog steeds geen bal... Huilen Als iemand er ooit eentje voor me tegenkomt.. Haha!
Als ik mee ga, waarschijnlijk wel, (maar dus zonder paard) dan hebben wij wel een compressor om die bal op te pompen. Haha! Moet er wel een stopcontakt aanwezig zijn... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 23:30

Februari ben ik nog geheel vrij, behalve het weekend van 21-22 Feb (Maarten-LAN Haha! ) En verder ben ik nog steeds afhankelijk van Jilleroo.
Zeg Lepeltje, ik heb een bal en Elburg is hartstikke dichtbij... Hebben jullie een grote auto? Dan kom je de bal (en mij Knipoog ) eens oppikken, en kan je alvast eens oefenen Lachen

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 00:39

Ik heb contact opgenomen met mijn moeder, zij is fysiotherapeute. Ze kan aan allerlei verschillende ballen komen in allerlei formaten en kleuren en van verschillende materialen en sterktes, dus als je iets wilt hebben, mail me maar op gerahoving@wanadoo.nl Misschien dat zij als zij een keer een bestelling gaat plaatsen ook wat 'paardenvoetballen' kan bestellen. Ze zijn er tot ongeveer 2m doorsnede Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:01

2 meter Wow! Lijkt me wel heel erg cool, om daar mee aan de gang te gaan, maar dan wordt het meer bodyballen ipv voet(hoef)ballen Haha! Maar bij wat besteld je moeder die? Mijn "voetbal" heeft van dat anti-burst-systeem, zodat als hij lek slaat, hij niet "ontploft" met een knal, maar rustig/ zachtjes leegloopt. Wel zo'n fijn idee bij paarden Lachen

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:17

2 meter doorsnee lijkt me supergaaf, hoewel het iets van de grap afhaalt omdat de ruiter dan mee kan voetballen. Met een 1-m doorsnee bal is het juist zo leuk dat als je paard er niet tegenaan wil schoppen, het helemaal niet lukt.
Wat zou zo'n reuzebal kosten? Ik zou het wel eens willen proberen. Alleen kan ik zo'n ding echt nergens laten... Moet je er een stal voor huren Haha!

Rowan is overigens beter verklaard (was kreupel) dus ik ga even kijken voor Februari m'n agenda, dan moet 'ie wel weer wat conditie hebben...

Okay, we hebben de keuze uit...

8, 15, 22 en 29 Februari. De 22ste gaan meerdere mensen naar de LAN, dus zullen we die maar af laten vallen? 8, 15 of 29 dus. Ik vind 15 wel geschikt, maar kan ook op de andere data.

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:30

Maya schreef:
Februari ben ik nog geheel vrij, behalve het weekend van 21-22 Feb (Maarten-LAN Haha! ) En verder ben ik nog steeds afhankelijk van Jilleroo.
Zeg Lepeltje, ik heb een bal en Elburg is hartstikke dichtbij... Hebben jullie een grote auto? Dan kom je de bal (en mij Knipoog ) eens oppikken, en kan je alvast eens oefenen Lachen

Lijkt me wel tof! Ik denk dat Daphne (anne) dan ook wel mee wil oefenen, ik heb alleen geen bak.. Scheve mond Ik kan er wel eentje lenen Haha! maar daar moet ik dan wel te paard heen. Dat moet ik dan nog zien te regelen..
Voor de rest heb ik zelf geen auto maar ik denk dat mijn vaderfiguur je wel samen met mij op wil halen.
Weet dus nog niet zeker of het kan maar ik zal eens even kijken of er wat te regelen valt. Heb je de voorkeur aan een binnenbak of een buitenbak? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 17:45

Ik pb je ff, dan blijft dit topic verder serieus Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:42

Die ballen van 2 m doorsnede gebruiken ze o.a. om politiepaarden te trainen. Ik heb een keer een demonstratie van de dienst Levende Have (paarden en honden) gezien, daar duwden die paarden zo'n grote bal voort. Zo leren ze hoe ze een mensenmenigte moeten terugduwen. Erg gaaf om te zien, sommige paarden zijn daar heel fanatiek in, die leggen hun hoofd op die bal en duwen maar met die schouders! *LOL*

De 22e moeten we idd maar laten vallen, ik ga toch graag naar de LAN en meerderen met mij (heb ik begrepen Haha!). En in het weekend van de 8e zit ik in Verweggistan, dus dat gaat mij ook niet lukken. Voor mij blijven dus de 15e en de 29e over. Maar prikken jullie maar vast een datum, ik kan nog niets met zekerheid zeggen omdat ik ook vervoer moet regelen.