MidWinterFair: 8/9 december. Wie gaat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:35

Roskur schreef:
Warbling leuk als je misschien ook komt. En leuk om zo dichtbij het Archeon te wonen, lijkt me! ;)

Nou ik ben er vroeger zo vaak geweest met school (middelbare zat in Alphen) dat ik 't niet zo heel boeiend meer vind om een dagje heen te gaan ofzo. Ben blijer dat ik bijna net zo dicht bij Naturalis in Leiden woon, dat is echt mijn lievelingsmuseum <3

Wel leuk als er meer bokkers gaan! Weet nog niet wat ik aan ga trekken als ik ga hoor. Heb nog wel een paar mooie korsetten en rokken liggen.. korsetje vind m'n rug ook altijd wel fijn als ik de hele dag op sjouw ben :+

aalstreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:45

ik meld me hier ook even, opende zelf net een zelfde toppic. :D
lijkt me erg leuk om mee te gaan.

aalstreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 11:47

Nou ik ben er vroeger zo vaak geweest met school (middelbare zat in Alphen) dat ik 't niet zo heel boeiend meer vind om een dagje heen te gaan ofzo. Ben blijer dat ik bijna net zo dicht bij Naturalis in Leiden woon, dat is echt mijn lievelingsmuseum <3

Haha daar ben ik juist zo op uitgekeken, te vaak heen gegaan met school vroeger en nu doe ik een opleiding die zowat naast naturalis zit, als ik uit het raam kijk zie ik het liggen. :D

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:18

Warbling schreef:
Roskur schreef:
Warbling leuk als je misschien ook komt. En leuk om zo dichtbij het Archeon te wonen, lijkt me! ;)

Wel leuk als er meer bokkers gaan! Weet nog niet wat ik aan ga trekken als ik ga hoor. Heb nog wel een paar mooie korsetten en rokken liggen.. korsetje vind m'n rug ook altijd wel fijn als ik de hele dag op sjouw ben :+

Maar de Midwinterfair gaat niet alleen om het Archeon zelf he ;) Het gaat om alle stands die daar zijn, de demonstraties, bandjes, eten, sfeer, mensen in kostuum.. Is toch wat anders dan een dagje Archeon bezoeken vind ik..

aalstreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 22:34

helemaal mee eens :j

Sanco

Re: MidWinterFair: 8/9 december. Wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:04

Ik ben er ook! 8 december de hele dag :D

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 02:15

Jammer dat jij zaterdag gaat Sanco :D

Gaan er nog meer op de zondag? Of allemaal zaterdag? :)

aalstreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:06

hangt er van af, ik kan allebei de dagen maar ga niet alleen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:43

@Devily_Isa: weet ik, daarom maak ik voor Midwinter Fair meestal een uitzondering :D

Maar ik denk toch niet dat ik kom, moet de donderdag erop toelating doen bij de kunstacademie en heb een groooote thuisopdracht. Zaterdag ben ik jarig en zondag ga ik foto's maken voor toelating dus ik heb m'n weekend hard nodig 8/9 december.. M'n vader is ook jarig 8 december dus weer een huis vol visite.

Maar wellicht ben ik eerder klaar dan verwacht, dan kom ik uiteraard nog wel even langs :)

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:06

Ik ben er zondags :j Gaan jullie nog in kostuum? en als wat dan? :D

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:27

Ik kom waarschijnlijk met mijn man, ik hoor binnenkort of hij dan moet werken of niet. :) Het lijkt me vooral leuk om dan te meeten bijv een bepaald tijdstip en plek afspreken? Als ik met mijn man ga is het denk ik iig voor andere bokkers niet zo gezellig om met ons rond te hangen ofzo...

Ik denk erover om als vos-achtig persoon te komen. :Y) Maar mijn kostuum is echt nog niet af (vooral wat details bedenken en oren maken :P) dus ik weet niet zeker of dat gaat lukken. Als het wat wordt waarschijnlijk in gewone hedendaagse kleding gezien ik niet echt een passende outfit erbij heb... :) Dus zonder mijn bearpaw shoulderpad dan helaas, maar het karakter waar ik die voor heb gemaakt rp ik ook en dan voel ik me altijd wat awkward als ik dan op 'n fair ga rondlopen als mezelf in de kleren van een karakter, zegmaar...

aalstreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:24

Warbling schreef:
@Devily_Isa: weet ik, daarom maak ik voor Midwinter Fair meestal een uitzondering :D

Maar ik denk toch niet dat ik kom, moet de donderdag erop toelating doen bij de kunstacademie en heb een groooote thuisopdracht. Zaterdag ben ik jarig en zondag ga ik foto's maken voor toelating dus ik heb m'n weekend hard nodig 8/9 december.. M'n vader is ook jarig 8 december dus weer een huis vol visite.

Maar wellicht ben ik eerder klaar dan verwacht, dan kom ik uiteraard nog wel even langs :)

succes met je toelating, waar ga je dat doen, KABK of ergens anders?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:25

aalstreep schreef:
Warbling schreef:

succes met je toelating, waar ga je dat doen, KABK of ergens anders?

13 december op de St. Joost in Breda, 15 februari op de HKU in Utrecht en ik heb m'n formulieren opgestuurd naar WdkA in Rotterdam, maar nog niks van gehoord :+

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:27

Ik ben er op zaterdag met vrienden :j

Zoek de persoon met heul veul bont en hertsenschedels aan haar riem ;)

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 16:30

Spannend Warbling, succes met je opdracht! :) Ik heb op St. Joost gestudeerd (vorig jaar afgestudeerd, illustratie). Misschien dat we je dan nog zien als je op tijd klaar bent. Oh en ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag de 8e. :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 11:37

Wie gaan er nu allemaal zaterdag? Ik heb het even uitgezocht en entree en benzine zou voor minder dan 40 euro moeten kunnen halen. := Het is maar een uurtje rijden, maar ik zou dan wel om 17u weer naar huis moeten. :=

aalstreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 11:54

13 december op de St. Joost in Breda, 15 februari op de HKU in Utrecht en ik heb m'n formulieren opgestuurd naar WdkA in Rotterdam, maar nog niks van gehoord :+[/quote]

Slim dat je bij meerdere toelating doet. Veel succes !

aalstreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 11:57

Mij maken de dagen niet zo veel uit wil alleen wel graag afspreken met mensen, Is zo saai alleen namelijk :P Als er dus meerdere mensen op zaterdag willen ga ik ook graag mee.

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 19:22

Succes & Gefeliciteerd, Warbling :D
Ik ben er zondag, als Piraat haha :P

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 20:56

Ik kom zaterdag, maar met m'n eigen vrienden :)

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:37

Ik ga uiteindelijk toch niet waarschijnlijk -O- Maar veel plezier iedereen! Leuk dat er dit jaar sneeuw ligt met de MWF! :D