[BESLOTEN] Minipaardentopic meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

naditaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 13:48

nadita schreef:
Edit: is het ook okay dat ik eventueel een vriendin meenemeen? Wel een paardenvrouw, maar geen mini's ;) Of willen jullie het helemaal besloten houden voor minimensen uit het topic?

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 14:03

Ik heb daar geen problemen mee hoor, weet natuurlijk niet hoe de andere daar over denken. ;)

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-12 15:06

Mariska80 schreef:
Uh Tina ik heb kids en die kunnen wellicht wel Sint maarten willen lopen.
Maar goed het maakt mij niet uit wanneer de meeste kunnen zou ik zeggen :D

Oepsie sorry! Haha daar had ik natuurlijk niet aan gedacht.. Blond... :o?

nadita schreef:
Edit: is het ook okay dat ik eventueel een vriendin meenemeen? Wel een paardenvrouw, maar geen mini's ;) Of willen jullie het helemaal besloten houden voor minimensen uit het topic?

Wat mij betreft ook geen probleem zolang het gewoon bij 1 vriendin blijft, niet dat straks het merendeel van de meeting "onbekende aanhang" is zeg maar, snap je? ;)
Wat vind de rest?

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 15:08

Maydine schreef:
ok geen probleem zolang het gewoon bij 1 vriendin blijft, niet dat straks het merendeel van de meeting "onbekende aanhang" is zeg maar, snap je? ;)
Wat vind de rest?

idem :j

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 15:13

nadita schreef:
nadita schreef:

voor mij ook geen probleem hoor ;)
haha als ze nog geen mini's heeft zal ze ze wel willen na de meeting haha

Maydine

Re: [BESLOTEN] Minipaardentopic meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-12 15:20

Oh ja en we moeten binnen 21 personen blijven, niet meer want dan passen we niet meer in de huifkar met zn allen! _O-

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 16:28

Wat misschien ook een idee is Nadita, als je bijv naar Jolanda toe rijdt en dan samen verder ? Ik heb geen idee hoever dat precies is hoor, doe ook maar even een gooi als voorbeeld. ;)

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:41

Bassenqua schreef:
Wat misschien ook een idee is Nadita, als je bijv naar Jolanda toe rijdt en dan samen verder ? Ik heb geen idee hoever dat precies is hoor, doe ook maar even een gooi als voorbeeld. ;)

hihi, dat had ik haar al aangeboden ;)

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 18:13

Moet ik nog iemand oppikken?? (of omgekeerd :P ). ik kom vanaf Deventer

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 19:14

Maydine schreef:
Oh ja en we moeten binnen 21 personen blijven, niet meer want dan passen we niet meer in de huifkar met zn allen! _O-

Als er teveel zijn kan ik vast Bo mee nemen, is er een extra plek bij :+
Maar eerst eens zien

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 21:41

Ik vind het ook geen probleem hoor Nadita als je iemand mee brengt

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 21:53

Lief dat jullie rekening houden met ons :(:)ik hoop echt dat we kunnen komen want dat betekent ook dat het hier eindelijk de goede kant op gaat...
de data in november kunnen wij iig,althans geen afpraken hoe het hier loopt weet ik niet,maar ik verheug me er maar vast al op en Rene wil ook graag mee......

naditaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 12:10

Bassenqua schreef:

Heb net even gekeken Esther, van mij naar Jolanda is al ruim 2 uur rijden. En naar Tina nog een stukkie verder.
Ben drie uur onderweg om bij Tina te komen.... Takke-eind. (bijna 300 km.)
Waarom wonen jullie niet in Groningen ;) Het is hier zo mooi en lekker goedkoop wonen :D

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 12:26

2 uur rijden van Groningen naar Jolanda ? Hoe rij jij dan in godsnaam? Gaan ook regelmatig die kant op en dan houdt de rit op met 45 min tot 60 min. :? Groningen naar Dedemsvaart is nog geen 80 km!

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 12:29

nadita schreef:
Bassenqua schreef:

Heb net even gekeken Esther, van mij naar Jolanda is al ruim 2 uur rijden. En naar Tina nog een stukkie verder.
Ben drie uur onderweg om bij Tina te komen.... Takke-eind. (bijna 300 km.)
Waarom wonen jullie niet in Groningen ;) Het is hier zo mooi en lekker goedkoop wonen :D

volgens routeplanner is het een uur en een kwartier van jou naar mij???

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 13:49

Het is echt geen 3 uur rijden van Groningen naar hier hoor Nadita! ;)
Vanaf ons naar Veendam (waar ik jarenlang gewoond heb) is het een 2 uur en 10 minuten rijden.

Volgens routenet is het vanaf Finsterwolde naar ons toe 2 uur en 17 minuten rijden, dus het valt nog redelijk mee hoor!

Hihi en ik woonde 17 jaar lang in Groningen maar ben daarna helaas verhuisd voor mijn studie en mijn ouders voor hun werk. Nu zit ik in de Achterhoek en daar ga ik nooit meer weg (denk ik!) ;)

Mariska80

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 14:07

Geeft niks Tina als iedereen die dag het beste uit komt ga ik gewoon kijken.
Het maakt voor de datum mij niet zoveel uit tot nu toe heb ik nog weinig afspraken.
Maar je weet bij mij maar nooit kan heeel snel veranderen hahaha.

naditaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 16:35

Bassenqua schreef:
2 uur rijden van Groningen naar Jolanda ? Hoe rij jij dan in godsnaam? Gaan ook regelmatig die kant op en dan houdt de rit op met 45 min tot 60 min. :? Groningen naar Dedemsvaart is nog geen 80 km!

Ik woon in Finsterwolde, niet in Groningen. Van ons naar Groningen is 45 kilometer.
Heb op routenet gekeken, en van Dedemsvaart naar Finsterwolde is het geloof ik 160 kilometer. 2 uur rijden.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 16:47

tsja je moet er wat voor over hebben :P

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 17:17

nadita schreef:
Bassenqua schreef:

Ik woon in Finsterwolde, niet in Groningen. Van ons naar Groningen is 45 kilometer.
Heb op routenet gekeken, en van Dedemsvaart naar Finsterwolde is het geloof ik 160 kilometer. 2 uur rijden.

Volgens mijn routenet is het 2 uur en 17 minuten rijden van Finsterwolde naar ons (Loerbeek), dat riep ik al in mijn vorige post. ;)

Maydine schreef:
Het is echt geen 3 uur rijden van Groningen naar hier hoor Nadita! ;)
Vanaf ons naar Veendam (waar ik jarenlang gewoond heb) is het een 2 uur en 10 minuten rijden.

Volgens routenet is het vanaf Finsterwolde naar ons toe 2 uur en 17 minuten rijden, dus het valt nog redelijk mee hoor!

Hihi en ik woonde 17 jaar lang in Groningen maar ben daarna helaas verhuisd voor mijn studie en mijn ouders voor hun werk. Nu zit ik in de Achterhoek en daar ga ik nooit meer weg (denk ik!) ;)

Maar Nadita, het is geen verplichting om te komen hoor.. We proberen alleen ff met je mee te denken, lijkt me erg gezellig als je ook komt! :j

naditaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 19:39

Dat weet ik Tina. En ik wil ook graag komen. Maar 2 uur rijden naar Jolanda is me al te ver. Ik kan niet zo lang achter het stuur.
Dus het hangt even af van of mijn vriendin dan mee wil en kan.
Maar dat laat ik wel op tijd weten. Data in de weekends kunnen wij (mijn vriendin en ik) meestal wel. :j

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 20:11

Ja dat snap ik maar het is geen 2 uur rijden van jou naar Jolanda, volgens routenet is het 1 uur en 20min van Finsterwolde naar Dedemsvaart. :)

Van Finsterwolde naar ons in Loerbeek is het 2 uur en 17 minuten rijden dus Jolanda zit ongeveer op de helft voor je. :)

Maar jou vriendin is ook welkom hoor, net wat je zelf wil. :)

@Iedereen: Wil iedereen ff doorgeven welke datum hij/zij het liefste heeft en welke absoluut niet? Dank u :)

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 22:24

Maydine schreef:
Ja dat snap ik maar het is geen 2 uur rijden van jou naar Jolanda, volgens routenet is het 1 uur en 20min van Finsterwolde naar Dedemsvaart. :)

Van Finsterwolde naar ons in Loerbeek is het 2 uur en 17 minuten rijden dus Jolanda zit ongeveer op de helft voor je. :)

Maar jou vriendin is ook welkom hoor, net wat je zelf wil. :)

@Iedereen: Wil iedereen ff doorgeven welke datum hij/zij het liefste heeft en welke absoluut niet? Dank u :)

tina ik vind alle datums goed, maakt niet uit voor mij

_Angelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 22:26

Sluit me bij Jolanda aan.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 22:30

Ik sluit me daar ook bij aan