nadita schreef:Edit: is het ook okay dat ik eventueel een vriendin meenemeen? Wel een paardenvrouw, maar geen mini'sOf willen jullie het helemaal besloten houden voor minimensen uit het topic?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariska80 schreef:Uh Tina ik heb kids en die kunnen wellicht wel Sint maarten willen lopen.
Maar goed het maakt mij niet uit wanneer de meeste kunnen zou ik zeggen
nadita schreef:Edit: is het ook okay dat ik eventueel een vriendin meenemeen? Wel een paardenvrouw, maar geen mini'sOf willen jullie het helemaal besloten houden voor minimensen uit het topic?
nadita schreef:nadita schreef:Edit: is het ook okay dat ik eventueel een vriendin meenemeen? Wel een paardenvrouw, maar geen mini'sOf willen jullie het helemaal besloten houden voor minimensen uit het topic?
Bassenqua schreef:Wat misschien ook een idee is Nadita, als je bijv naar Jolanda toe rijdt en dan samen verder ? Ik heb geen idee hoever dat precies is hoor, doe ook maar even een gooi als voorbeeld.
nadita schreef:Bassenqua schreef:Wat misschien ook een idee is Nadita, als je bijv naar Jolanda toe rijdt en dan samen verder ? Ik heb geen idee hoever dat precies is hoor, doe ook maar even een gooi als voorbeeld.
Heb net even gekeken Esther, van mij naar Jolanda is al ruim 2 uur rijden. En naar Tina nog een stukkie verder.
Ben drie uur onderweg om bij Tina te komen.... Takke-eind. (bijna 300 km.)
Waarom wonen jullie niet in GroningenHet is hier zo mooi en lekker goedkoop wonen
Bassenqua schreef:2 uur rijden van Groningen naar Jolanda ? Hoe rij jij dan in godsnaam? Gaan ook regelmatig die kant op en dan houdt de rit op met 45 min tot 60 min.Groningen naar Dedemsvaart is nog geen 80 km!
nadita schreef:Bassenqua schreef:2 uur rijden van Groningen naar Jolanda ? Hoe rij jij dan in godsnaam? Gaan ook regelmatig die kant op en dan houdt de rit op met 45 min tot 60 min.Groningen naar Dedemsvaart is nog geen 80 km!
Ik woon in Finsterwolde, niet in Groningen. Van ons naar Groningen is 45 kilometer.
Heb op routenet gekeken, en van Dedemsvaart naar Finsterwolde is het geloof ik 160 kilometer. 2 uur rijden.
Maydine schreef:Het is echt geen 3 uur rijden van Groningen naar hier hoor Nadita!
Vanaf ons naar Veendam (waar ik jarenlang gewoond heb) is het een 2 uur en 10 minuten rijden.
Volgens routenet is het vanaf Finsterwolde naar ons toe 2 uur en 17 minuten rijden, dus het valt nog redelijk mee hoor!
Hihi en ik woonde 17 jaar lang in Groningen maar ben daarna helaas verhuisd voor mijn studie en mijn ouders voor hun werk. Nu zit ik in de Achterhoek en daar ga ik nooit meer weg (denk ik!)
Maydine schreef:Ja dat snap ik maar het is geen 2 uur rijden van jou naar Jolanda, volgens routenet is het 1 uur en 20min van Finsterwolde naar Dedemsvaart.
Van Finsterwolde naar ons in Loerbeek is het 2 uur en 17 minuten rijden dus Jolanda zit ongeveer op de helft voor je.
Maar jou vriendin is ook welkom hoor, net wat je zelf wil.
@Iedereen: Wil iedereen ff doorgeven welke datum hij/zij het liefste heeft en welke absoluut niet? Dank u