Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jorinda__ schreef:Nog niet naar gekeken, even kijken hoor, haha.
Edit: als ik van Scheemda volledig naar Ravenstein moet (en ik hoop dat iemand me dan in ieder geval daar op kan halen, anders moet ik 3 kwartier lopen) met 40% korting, betaal ik 28,60.
lieke123 schreef:Ik stel voor dat de lijst zo blijft aangezien er toch maar te kiezen is uit 8 paarden.
We moeten nog wel even een aantal extra reserves vinden
lieke123 schreef:Dat is wel zo ja. Persoonlijk vind ik wel dat we even moeten kijken naar het aanbod. Het is en blijft een portfolio uitbreiding voor de meeste fotografen dus het is voor hen aantrekkelijker als er meer diversiteit in paarden wordt aangeboden. Er zijn bijvoorbeeld nog helemaal geen bonte paarden
MadelonSunny schreef:lieke123 schreef:Dat is wel zo ja. Persoonlijk vind ik wel dat we even moeten kijken naar het aanbod. Het is en blijft een portfolio uitbreiding voor de meeste fotografen dus het is voor hen aantrekkelijker als er meer diversiteit in paarden wordt aangeboden. Er zijn bijvoorbeeld nog helemaal geen bonte paarden
Ik ben het met je eens. Ik vind het wel belangrijk dat er portfolio materiaal tussen zit dus zit ik niet te wachten op allemaal bruine paarden bijvoorbeeld.