ja ik heb geen, ik moet eerst de bus pakken naar heist en dan daar de trein !
Jasmine_
Geplaatst: 04-09-12 22:21
Ja das wel waar, als ge me meer zijt is da wel te doen Ma kmoet het thuis ook nog is vragen, want ons mama en papa zijn nie zo into "vreemde" mensen van internet
kzin vn zweverzeile ipt veld ik denk wel dak zou mogen naar horse expo ben vorige keer helemaal alleen geweest zou het alleen beetje moeten expliceren dat met jullie is
Ik heb da gewoon gezegd, ik heb afgesproken met mensen van het internet (doe het nu wel al 5jaar bijna ) Maar onderhand, als je zegt dat je veel praat met ze en ze al in het echt hebt gezien af en toe.
Ik bedoel ik heb al een hey-gesprek gehad met Joyce, blijkbaar heeft Britt nog op mijn manege gereden en Amber,Q,Amy,Lor & Lau heb ik al gezien
Silkaay
Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-12 12:41
Joycebunny schreef:
Ja ons mama ook ni fingers crossed! desnoods lieg ik wel ff Tis nu ni da jullie mij gaan verkrachten hé! Of wel?
Hahahahaha, weet je nog Dat u ma dacht dat ik een pedofiel was omdat je mij van internet kende
Wacht ben niet mee. Naar brugge of flanders horse expo ?
Owja ik kan met de trein naar brugge (de genen die opstappen tussen kortrijk-roeselare en brugge in zitten op de zelfde trein). En kan eventueel ergens afstappen daartussen en nog met de bus moest dat nodig zijn.
Als je goed hebt doorgelezen is het dus Flanders Horse Expo, dat betekend voor de West-Vlamingen onder ons, eerst naar Brugge en dan naar Gen-Sint-Pieters