quera schreef:Zijn er trouwens voldoende slaapplekken.(matrassen/luchtbedden)Je wordt geacht zelf een luchtbed en slaapzak mee te nemen, maar in uiterste nood zullen we wel wat achter de hand hebben gok ik
ik heb ook een slaapzak maar geen luchtbedje. ik zal eens rond snuffelen of ik er ergens eentje kan lenen
Knoffer schreef:Heb een tweepersoons luchtbed en haat slaapzakken, kneem gewoon m'n dekbed mee ik kom bij jou op het luchtbed liggen
Ik heb ook allebei En er kunnen vanuit hier evt slaapzakken geleend worden als je echt zelf niks hebt.
Lieffiefi schreef:Ik heb pijn in mn kop...O ja. Geen HK topic Ik neem sowieso mn eigen deken en kussen mee... ZOnder mn kussen slaap ik niet/.
Inderdaad, m'n kussen is heilig Ik heb alleen een eenpersoonsluchtbed. Mocht iemand een anderhalf te leen hebben, graag. Ik beweeg nogal in m'n slaap en pleur altijd van die eenpersoonsluchtbedden af
Wouter82 schreef:Knoffer schreef:Heb een tweepersoons luchtbed en haat slaapzakken, kneem gewoon m'n dekbed mee ik kom bij jou op het luchtbed liggen Weet je het zeker? Ik beweeg nogal en lig breeduit