Ik ben nog in dubio.... Ik moet dan namelijk alleen laden etc en met de trailer rijden (mag ik officieel niet ).
Heeft er iemand bezwaar tegen een hengst? (loopt het liefst helemaal achteraan).
Jorinda
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 18:56
Ik weet niet hoe Cas op hengsten reageert als er merries bij zijn.. Hij denkt dan namelijk dat er bij hem zelf ook nog kokosnoten hangen van onderen En ik loop ook het liefst achteraan heb ik met de vorige gemerkt haha.
Die van mij doet niet zo woest hoor Is het gewend tussen merries en ruinen te lopen. Maar ik houd er altijd even rekening mee dat sommige andere paarden wél op een hengst reageren. Dus vandaar, die van mij doet niks
Maar ik heb hem verder nog nooit zien trappen oid hoor Gewoon veel waarschuwingen geven met staart en boos omkijken Daar blijft het bij verder. Alleen met aangalopperen maakte ie er de vorige keer een rodeo van, omdat hij van mij geen wedstrijdje ervan mocht maken en achteraan moest blijven. Stomme knol, haha.
Edit: dat is overigens ook de reden dat ik liever achteraan rijd. Of helemaal vooraan haha.
Laatst bijgewerkt door Jorinda op 20-08-12 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik moet me afmelden Het gaat me niet lukken om voor volgende week paardlief op conditie te hebben.. En vader moet doe dag eigenlijk richting Friesland met trailer, dus vervoer is er ook niet.
Ik kan helaas geen vrij krijgen! 'T is echt 1 van de drukste weken van het jaar voor ons en we hebben alle mankracht en (over)uren echt nodig, helaas...
Gewoon weer 12:30 verzamelen bij Claudia, dan om 12:45 opzadelen en om 13:00 wegrijden denk ik, zo hadden we het de vorige keer geregeld in ieder geval
Deelnemers - Milan_Lover / Claudia met Skik - Jorinda__ / Jorinda met Caspian - Saskiaa_ / Saskia met Milan - Corientjuhh / Corina met Dylanda - Yvet31 / yvet met harry - Karlie met Daisy - Sanne met Vicktor - - - - -
Deelnemers - Milan_Lover / Claudia met Skik - Jorinda__ / Jorinda met Caspian - Saskiaa_ / Saskia met Milan - Corientjuhh / Corina met Dylanda - Karlie met Daisy - Sanne met Vicktor
piewie
Geplaatst: 25-08-12 20:29
Jammer dat ik het nu pas lees! Ik had graag meegewild, maar vorige week net een dienst aangenomen.....baalt van zichzelf nu Zou iemand mij de volgende x op de hoogte kunnen brengen als jullie zoiets gaan doen?? Lijkt me zo leuk om eens met een paar medebokkers te gaan rijden!
Ik moet nog eventjes kijken hoe ik dat ga doen trouwens... Milan is ziekig en licht kreupel, hij zou het kunnen lopen, maar ik ben te bang voor de consequenties daarvan. En ikzelf heb een flinke rugpijn waardoor ik niet zoveel kan, en momenteel alleen maar steeds erger wordt