Dat hebben mijn ouders liever niet omdat ik die dag daarna om 6 uur weer moet opstaan en ik heel slecht tegen laat naar bed gaan kan. Maar als ik om een uur of 8 thuis ben kan dat wel. Het is ongeveer een uur reizen vanaf zwolle, dus in principe kan ik dan nog best lang blijven denk ik?
Fenneeee
Geplaatst: 11-07-12 09:45
KirstenVosje schreef:
In de herfstvakantie - Kirsten - - -
Na de herfstvakantie - Kirsten - Fenne ( alleen zit wel met school ) - -
Op een zaterdag - Kirsten - Fenne - -
Op een zondag - Kirsten (maar dan moet ik wel vroeger weg) - Fenne - -
Ah fiets. Dus dan moet het wel op een zondag denk ik.
ilovetina
Geplaatst: 11-07-12 09:58
KirstenVosje schreef:
ilovemouse schreef:
Sorry mensen ik zou heel graag mee gaan maar heb geen paard om mee te komen!
Bedankt voor het lezen van de regels
haha graag gedaan:D
Fenneeee
Geplaatst: 11-07-12 09:58
KirstenVosje schreef:
Ah fiets. Dus dan moet het wel op een zondag denk ik.
jep gok het van wel dan
Fellow
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-12 09:59
Omg, voel de sarcasme Regels: # Minimaal 2 weken lid van het Shethouderstopic (bij uitzonderingen overleg) # Het liefst toch wel 1 plekje over, zodat niet direct de hele meeting in de soep loopt bij een kreupel paard. # Alleen opgeven als je 100% zeker weet dat je kan, zeker als je paarden voor iemand anders regelt! Anders ovb opgeven! # Alle paardenrassen toegestaan (dus ook de niet-shetten) # (Goedgekeurde) Cap en fatsoenlijk tuig verplicht. BP mag, hoeft niet. Is overigens wel aan te raden als je nog niet zo vaak met je paard naar het bos geweest bent.
MarlindeRooz
Geplaatst: 11-07-12 09:59
ilovemouse schreef:
Sorry mensen ik zou heel graag mee gaan maar heb geen paard om mee te komen!
je zit niet bij de shethouders?? dit is een B E S L O T E N meeting!
Voor de iets minder goed zienden onder ons # Minimaal 2 weken lid van het Shethouderstopic (bij uitzonderingen overleg) # Minimaal 2 weken lid van het Shethouderstopic (bij uitzonderingen overleg) # Minimaal 2 weken lid van het Shethouderstopic (bij uitzonderingen overleg) # Minimaal 2 weken lid van het Shethouderstopic (bij uitzonderingen overleg) # Minimaal 2 weken lid van het Shethouderstopic (bij uitzonderingen overleg) # Minimaal 2 weken lid van het Shethouderstopic (bij uitzonderingen overleg)