Ha het is blijbkaar al gepubliceerd! Dus dan kan ik 10 dagen extra nemen dit jaar, 'Europese vakantie'. Minder vakantiegeld dan volgend jaar maar ik heb liever verlof Dus dan maak ik er een lang weekend van! Het is er dus door Lobke
Wel ja, ze gaan dat ook niet integraal uitzenden denk ik... Ik ga ook nog een paard rijden daarvoor, of als het te warm is, daarna. Maar we kunnen wel om 10u30 afspreken ofzo? En dan 's middags iets eten? Anders moet iedereen iets meebrengen hè: brood, beleg, dessertje, drankje. Ik zal cupcakes maken
Ik moet sowieso ervoor rijden, het is pas om 17.10u gedaan dus ja tegen dat ik dan thuis ben, nog eten, dan rij ik liever in de voormiddag. Ik ga dus sowieso pas om 13u/13.30u komen, anders lukt het voor mij niet
Geen enkel probleem Zoals iris zei, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Van mijn vriendinnen komen er een stuk of 5 denk ik. Wel ook iemand die haar 2 kinderen zal meebrengen, maar zij woont 5 huizen verder dus kan vertrekken en terugkomen wanneer ze wil.
dat van mijn vriendin is nog niet zeker hoor, ze zou wel graag willen, maar weet neit of ze vrij kan krijgen die dag
Idra
Geplaatst: 30-07-12 13:00
Volgens mij komt Titsia ook! Heb jij genoeg plaats? En gaat iedereen dan naar de muziek luisteren of gaat er veel gekwetterd worden want ik wil wel graag volgen (of ben ik nu een seut ).
Haja, sorry Titsia. Ik was enkel de mensen afgegaan die hier al gereageerd hadden.
Bwa ja, er hebben er al meer in onze living gezeten, al keken we toen niet in dezelfde richting. Er zijn 4 comfortabele zeteltjes, 3 iets mindere (geen armleuningen) en verder gewoon eetplaatsstoelen of van die kantelbare tuinstoelen. Als het een andere commentator is dan bij de eventing, wil ik ook graag volgen.
Of er veel gekwetterd zal worden kan ik niet voorspellen natuurlijk, het enige wat ik weet is dat de tv best wel luid kan
Nuja, jullie zijn zeker niet verplicht om bij mij te komen kijken hoor, maar zeker en vast welkom.
Ik denk dat ik thuis ga kijken, toch ietsjes te druk voor mij zo. Ik kijk daar graag op mijn gemak naar En gezien het toch een heel eind rijden is, ga ik me thuis voor de tv nestelen.
Idra
Geplaatst: 05-08-12 22:22
Om hoe laat spreken we nu af en brengen we iets mee? Ik zou om 11u30 in Rijmenam die lampen die ik besteld heb moeten gaan halen. Dus als ik tegen daarna kom is het goed?
Ok, Isabelle. Jammer, maar het is inderdaad wel een eindje rijden.
Jullie hoeven echt niks mee te brengen hoor, die vriendinnen zullen dat ook niet doen. Ik zie wel dat ik genoeg drank, chips en koekjes enzo heb. 's Middags kunnen we gewoon iets gaan halen in de McDonalds of laten leveren door de pizzeria (http://www.pronto-pizza.be/N_frame.html ... -pizza.be/), dat zou dan wel voor eigen rekening zijn.
Het is zeker goed als je daarna doorkomt. Is vanaf 11u30-12u goed voor iedereen? Dan hebben we nog anderhalf uur om iets te eten en naar de beste stukken uit de special te kijken.