de straat zuigerplasdreef aanhouden. ik denk dat het daar wel aangegeven staat
Nog 1 van de huskys van vorige week
Dreamdust
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-12 23:03
Inderdaad gewoon de zuigerplasdreef aanhouden en dan kom je op een gegeven moment een bordje tegen met zuigerplasbos. Ik zal het morgen even "uittekenen" op kaart.
Vandaag wat foto's van de omgeving gemaakt. Het graas staat overal best hoog, maar er zijn ook stukken waar het wat lager is. Tip: Neem een handdoek mee voor je hond
Aangezien mn tante geen bokt heeft Wat vinden jullie makkelijker...De fotos van Bruce en Bailey naar mij sturen of haar email adres
Ze heeft er ontzettend zin in, haar zoon gaat mee om de andere hond vast te houden en ze heeft 1 wens voor een portret foto van Bailey. De oortjes goed en niet de tong uit de bek Dan kan die naast die van Bruce hangen ( het hoeven niet allemaal zulke fotos te worden zolang er maar 1 tussen zit die ze voor thuis kan gebruiken)
ESSIE70
Geplaatst: 11-07-12 21:42
Ik heb er ook zin in,ik hoop zo dat het droog blijft a.s zondag Ik heb ook 1 wens en dat is dat Dakkas ook met mijn jongste op de foto kan. Met de oudste heb ik al 2 super foto's
Er zijn niet meer fotografen bij gekomen zeker? Dan ga ik de planningen even aanpassen morgen
Dreamdust
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-12 21:55
Ik maak een weebly account aan. Dan kan iedereen zijn foto's na afloop op de website plaatsen Ik hoop ook dat het droog blijft.. maar het weerbericht is niet te vertrouwen, dus we zien het zondag wel! Dakkas knap model!
Er zijn helaas niet meer fotografen bijgekomen. Thanks Marianne!
Edit: Als je op de tomtom de zuigerplasdreef intypt kom je de dreef op rijden waar de rode streep begint.(kun je het zien?) En dan kom je op een gegeven moment dat bord met "zuigerplas bos" tegen aan je rechterhand. Bij dat bord ga je eraf, dan rijd je onder het treinspoor door, een brug over en dan zie je de parkeerplaats!
Foto's zijn op de terug weg gemaakt, dus je ziet de kant waar je vandaan komt.
Even een stipje. Ik zal mijn vriendin eens vragen of ze mee wil als fotograaf. Ze had het er laatst over dat ze zo weining tijd had om te fotograveren, dus wie weet wil en kan ze mee.
Dreamdust
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-12 13:47
Jammer borrie! Daisyree is goed, laat maar weten of ze mee wilt en kan!
Ulaney het is echt afwachten.. het weerbericht zegt iedere dag wat anders Raar weer
Daisyree
Geplaatst: 12-07-12 13:49
Ik heb een beejte een hard hoof in mooi weer. Maar ik zal een zonnedansje doen Wie weet helpt het.