antoinetje schreef:Ik heb op Amy gereden, echt zo'n gave merrie!
Het zijn echt geen paarden die standaard rondjes hobbelen, elk paard heeft zijn eigen karakter.
Ik zou begeleiding ook altijd aanraden hoor, en Joke is ontzettend kundig kent haar paarden door en door en heeft uitstekende mensenkennis ze combineert echt de juiste combinaties door te vragen wat men wil en kan, echt super!
Ik vind €40 echt niet gek, als je er rekening mee houdt dat deze paarden even wat meer wegeten dan de standaard maat en uit ervaring (heb zelf het Schotse broertje van de Shire gehad) weet ik dat de smid ook 2 keer zo duur is als voor een 'normaal' paard..
Amy is echt gaaf ja! heb toen de middagrit op haar gereden (had met twee vriendinnen hele dag geboekt = 2 ritten). En hard dat ze ging met de Shire-race.....op het einde trok ze er een sprint uit en werd ik gewoon nog eerste
!!!!!
Ik deel de mening mbt Joke. Ze kent elk paard door en door en de paarden zijn ook goed op haar gericht. Ze heeft inderdaad de gave om goede combinaties te maken en op deze manier iedereen een geweldige rit te bezorgen
! Qua kosten, tja, het is misschien niet de goedkoopste plek om een buitenrit te maken, maar ik zie dat mijn geld hier goed besteed is geweest. Die paarden hebben inderdaad een behoorlijke hoeveelheid voer nodig en Joke zet zich super in voor al haar paarden.
beetje offtopic, maar soms vraag ik me toch af wat dat nou is met buitenritten willen zonder begeleiding...misschien toch maar eens een topic over openen