Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
borrie01 schreef:Ik snap wat je bedoeld maar we gaan er vast met zn alle een hele leuke dag van maken
Laraax schreef:Nouja ik reis niet het hele land af voor portofoliomodellen die ik ook in mijn eigen streek kan vinden hoor
Laraax schreef:Maar misschien snap je mij verkeerd? Ik ben puur voor hobby en heb zelf helemaal geen comentaar op de modellen hoorIk probeerde alleen uit te leggen waarom sommige fotografen zich afmeldden. Ikzelf heb er iig erg veel zin in om gezellig een dagje foto's te maken met jullie
maar als ik zo'n reactie krijg weet ik niet of ik dat nog wel moet willen
quintolover schreef:Wel een beetje raar dat er gezegd word ik vind de paarden de moeite waard niet.
Citaat:Daarnaast ( niet om de modellen, jullie paarden zijn leuk) maar voor een portfolioshoot kan ik ze ook in mn eigen omgeving vinden en vind ik het zonde om daarvoor dik 2 uur te moeten rijden
pinkie87 schreef:haha jah je mag zo brutaal zijn of zullen we zo zeggen je moets je ook zelf op het lijstje zetten
borrie01 schreef:Ik denk dat nathalie even moet kijken wie er uit het oude topic zijn die hebben naar mijn idew voorrang.
Er was een max van 10 fotografen toch?