We zitten denk ik allemaal wel een beetje met vakanties etc.! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ArGieVai schreef:September is voor mij ook geen probleem
edit: krijg net een berichtje van een kennis:
DRINGEND!! 52 paarden om weg te geven in Bamersville (Belgie) reden: overlijden eigenaar. Ze moeten zaterdag morgen naar het slachthuis. TEL 0032(0)4634288.

En Argie nu dat klopt niet helemaal xd ArGieVai schreef:September is voor mij ook geen probleem
edit: krijg net een berichtje van een kennis:
DRINGEND!! 52 paarden om weg te geven in Bamersville (Belgie) reden: overlijden eigenaar. Ze moeten zaterdag morgen naar het slachthuis. TEL 0032(0)4634288.

Misschien kom ik daar wel mee naar het strand. Het is een 19jarige merrie die nu ruim een half jaar niet bereden is geweest

Nelson17 schreef:Ja dat lijkt mij heel leuk!
Ik woon in Heemskerk maar ik heb geen trailer... Waar kom jij vandaan?
.
, het bos in met fotografe ooh ik kijk er nu al naar uit
! 

Ze ging GELUKKIG uiteindelijk ook liggen, maar zitten werd m niet. Ik snap t ook wel hoor, allemaal erg spannend voor haar
Sita was ook hengstig
Niet heel erg gelukkig. Ik heb eigenlijk de hele demo staan kletsen tegen het publiek, ze waren geintresseerd! Helaas was de headset niet compleet (inbraak) dus moest ik schreeuwen
Ik ga maar zelf n headset aanschaffen denk ik, aangezien we daar misschien vaker kunnen komen (:
headseat was er niet ik moest ook schreeuwen, lady was heel erg hengstig! Nahh echt niet normaal :p, lady ging gelukkig ook liggen en ook plat ! En 't zitten werd 't hem ook niet bij lady
, kan dat ook begrijpen omdat ze 't zitten net 1,5 week kan, bij mij stond 't meeste publiek en dat vond ik leuk en vooral alle complimenten na me demo geweldig
.
.