Oke dan neem ik Joep denk ik mee! Maar ik hoop dat ik dan mijn koetsiersbewijs heb. Dan kan ik namelijk met de sulky met jullie mee rijden anders moet ik hem bij Johanna's hof denk ik ergens vast zetten Je mag namelijk niet in het duin mennen zonder koetsiersbewijs..
jah hier op stal hebben we vlekkie staan maar paar mensen hebben die al op de foto gezet maar is wel gave pony
Lara
Geplaatst: 24-06-12 18:05
Ik wil me aanmelden als fotograaf of model Eigenlijk wil ik mee als model, maar als ik niet gekozen word als fotograaf, mag dat ook?
Remie, las al wat over jurkjes, kan een wit jurkje aantrekken als het weer oké is. Tegen die tijd waarschijnlijk een boomlooswesternzadel, doe NH met hem en wat freestyle e.d. kan op touwhalster gereden worden en neckrope maar ik rijd liever niet op onbekend terrein met hem op neckrope, touwhalster kan altijd Kan zonderzadel erop maar alleen stap en misschien kleinstukje draf, maar hij zit niet echt lekker ZZ. Verder kom ik als ik uitgekozen word ook via het duin net als Narel.
als we voor de ochtend groep duinkaarten hebben kunnen we die toch door geven aan de middag ploeg?
Bonny_CT
Geplaatst: 24-06-12 18:19
Ik wil me ook graag aanmelden als fotograaf ovb van datum.. Een zondag komt mij het beste uit, het liefst 19 augustus.. Anders zou 9 september ook nog kunnen, mits snel besloten ivm horse event
haha dan doen e het de 23ste dan kan ik de 16de mijn verjaardag vieren hahaha
Fantabulouss
Geplaatst: 24-06-12 18:26
Ik wil wel mee als fotograaf
Estribo
Geplaatst: 24-06-12 19:19
pinkie87 schreef:
jah hier op stal hebben we vlekkie staan maar paar mensen hebben die al op de foto gezet maar is wel gave pony
Ik wil best mee als model! Lando kan eventueel ook mee (bruine new forest pony). Ik kan trouwens alle data die bovenaan de pagina als optie stonden, behalve de zaterdag 1 sept.