Wat foto's. Was niet zonnig, maar het is echt schitterend daar! En goed geregeld. Pad naar boven (met bord, toegang voor paarden) De parkeerplaats daar is niet mega groot. Weet dus ook niet of het echt zou passen. Maar 1 straat/weggetje verder is er een hele grote plek, waar je volgens mij ook gewoon kunt parkeren. Is denk ik 10 minuutjes lopen, naar de "bestemming".
ik denk, dat we beter bij de grote strandstoel rotonde af moeten slaan en naar die parkeerplaats, daar heb je een hele grote parkeer plaats, en je zit gelijk op het strand :p misschien een idee? want dat is denk ik onhandig met parkeren..
bij die strandstoel is het vaak al heel snel druk.. dit plekje van de foto's hierboven ken ik zelfs niet, dus lijkt me ook lekker rustig! en er staat een bord voor paarden, dat is bij die standstoel niet zo..
Ja denk het wel! Je weet toch nooit hoe het op die dag zelf is. Het is echt een mooie plek, en hoorde dat het in de zomer 's avonds niet vaak druk is daar, omdat de zee wat verder is dan op andere plekken, plus geen strandtent. Niet zo aantrekkelijk voor mensen.
Hebben we van iedereen de foto's al binnen? Volgens mij alleen van gribaldi nog niet? Tenminste, ik niet. Nog maar een maandje En wat dagen....
EquiPhoto
Geplaatst: 30-06-12 20:02
NatassJa schreef:
Hebben we van iedereen de foto's al binnen? Volgens mij alleen van gribaldi nog niet? Tenminste, ik niet. Nog maar een maandje En wat dagen....
Dat strand noemen we ''t hek' die is inderdaad absoluut niet druk, staan wel eens campers maar trailers kunnen er ook prima staan. Dit strand is voor mij nog geen 5 minuten fietsen dus dat is ideaal! Ik heb nog wel foto's van dat strand in de avondzon, iemand intresse in zien?
Ja er zullen ook een aantal risico's aan zitten lijkt mij, wat als jou paard de mijne bij wijze van "rot" schopt of ze er allemaal vandoor gaat dat soort dingen weet je wel...
dat heb je toch altijd dus daar behoor je zelf voor verzekerd te zijn!
Travellust
Geplaatst: 01-07-12 19:14
dus eigen risico ook al brengt een ander je schade toe?? Vind het nogal een verschil of het op een openbare plek gebeurd of op een stal, als ze hier wegrennen kun je een end lopen hoor