Oei, ik weet niet of ik dan kan. Agenda ligt op kantoor. Vertrek morgen voor een weekje naar Egypte, dus kan pas daarna kijken.
TurboTinker
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-12 22:28
mandy, geen haast. Ga toch pas een dag van te voren boodschappen doen.
Boodschappenlijstje.
er vanuit gaande dat er dus 10 man komt.
1 stokbrood de man rekenen, neem ik er 10 +4 reserve mee (is 7 pakken afbak bij de lidl)
Zijn er veel salade eters? kan evt 2 bakken huzaren salade en kartoffel salade meenemen.
Dan een grote bak aanmaak sate? daar kan iedereen wel mee doen (en op is dan op toch?)
verder dacht ik aan die pakkies van 3x 4 stukken hamburger, worst en speklap van de lidl kipfiletjes naturel een pak , en gemarineerd (om en om bakken,en mjammie) gewoon pak zitten er gemiddeld 3 in, dus 2x? en gemarineerd idem. daar 3 pakken van?
en zo zijn er ook nog wel slavinken, en andere dingen die ik momenteel niet in mijn hoofd heb zitten die lekker zijn voor de bbq. Kijk, ik ga er uiteraard geen biefstuk of varkenshaas op leggen
sausjes, ook belangrijk. Zal zorgen dat ik iig een fles mayo, curry en tomatenketchup in huis heb, en dan 3 potten knoflook en 3 whiskey saus ofzo?
kruidenboter!! ook 2 of 3 pakkies met zoveel stokbrood. (kijk ik bak niet alles in 1x, maar stokbrood gaat enorm hard )
frisdranken. Ik haal wel een tree cola en een tree sinas. Weet niet of er nog frisdrank wensen zijn verder?
Voor drank, ik drink die avond sowieso niet. wil je alcohol, neem dat dan zelf mee, is voor mij het makkelijkste, en ook voor degene die niet drinken eerlijker,(financieel gezien dan )
denk maar mee, dan schrijf ik alles in mijn kladblokkie.
Ik denk dat ik wel kan, nog even kijken in m'n agenda die in mijn kluisje op school ligt. 'k ga ervan uit dat ik gewoon kan, maandag weet ik het zeker.