Zeg Axeltje, je weet wel dat dit je duur kan komen te staan he.....mijn "winkeltje" er vergeten op te zetten...........

Toch wel jammer dat lis er niet op staat hoor

Nog even een aanvulling op de foto's:
1. (de echte 1. dus

11. Lorenzo, de liefste, vriendelijkste, aandoenlijkste en 1 van de 2 mooiste hengstjes van de wereld

12. Mambo de andere van de 2 mooiste hengstjes op de wereld

13. Mambo, heeft moeite de ogen open te houden.
14. Mambo, blijft nu toch echt niet meer wakker.
15. Mambo, sjezus wat een pens!!!!!!!
16. Lorenzo, oef, zelfs tijdens het poepen is hij nog het mooist, liefst, aandoenlijkst enz.....
Hoe krijg je het trouwens voor elkaar, als Mambo ligt en ik kom eraan vliegt hij meteen overeind, ik heb hem nog nooit liggend op de foto gekregen (ik zet deze pics meteen even over)
Haha, Tha_Niekje, nee mijn pony's zijn idd niet te koop, nooit! Dat wordt nog een probleem met het veulen van Eirian en Mambo, ik heb gezegt deze te gaan verkopen maar kan er vast geen afstand van doen......en dat is dan ook nog eens mijn eerste zelf gefokte (volgens vele "vermeederde") veulen dus dat maakt het extra moeilijk, gaat lastig worden, diertje is nog niet eens geboren en ik heb het er nu al moeilijk mee

Mayo had alweer het idee om volgend jaar dan toch maar een pony trailertje achter de auto te hangen zodat ze toch nog wat klein spul kan scoren....NOT!

Soxje, hoe vind je een vos dan? Ik heb toch liever de muizen dan een vos binnen hoor, getver, ik ben mij helemaal lam geschrokken!
Een buurman heeft mij gerust gestelt, een vos zal het niet in zijn hoofd halen om een pony te pakken, zijn te groot voor een vos, maar er zijn de afgelopen week wel grote volwassen schapen gepakt.....en Lorenzo heeft ook ongeveer zo'n maatje.....dood eng vindt ik het!
Wat ik op de foto's zie is wat ik zo'n beetje de hele dag ook vond, het was rustig, zeg maar gewoon stil! Er waren naar mijn idee echt veel minder mensen dan op de vorige "winter snuffelmarkt" ik kan mij die foto's nog heel goed herinneren en daarop was het behoorlijk druk.
Om vooral veel plek over te laten voor andere mensen ben ik in het zij schuurtje gaan zitten maar dat was dus niet nodig geweest

Ik ga in ieder geval mijn licht eens opsteken voor de volgende keer, dan kunnen we er wel zo'n party bij doen, was deze keer eigenlijk ook de bedoeling alleen heeft de persoon in kwestie helaas niets meer laten horen maar dat doen we er de volgende keer gewoon bij, trekt misschien meer mensen.
Zo en nu ga ik in het andere topic nog even bijlezen!