De snuffel foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 03:01

Zooo, ben weer terug uit Utrecht en heb even bij kunnen lezen en goed de foto's kunnen bekijken.
Zeg Axeltje, je weet wel dat dit je duur kan komen te staan he.....mijn "winkeltje" er vergeten op te zetten........... Haha! Haha! Haha! Maar je hebt het ook weer een beetje goedgemaakt hoor, ik zie daar toch heel duidelijk een Botervlieg op de foto Haha! (ongelukje? of gericht geschoten?)
Toch wel jammer dat lis er niet op staat hoor Haha!

Nog even een aanvulling op de foto's:
1. (de echte 1. dus Haha! ) een snuffelende Mister Freddy alias Fred de pretshet.
11. Lorenzo, de liefste, vriendelijkste, aandoenlijkste en 1 van de 2 mooiste hengstjes van de wereld
12. Mambo de andere van de 2 mooiste hengstjes op de wereld (had zeker een ruige nacht achter de rug, *zucht* anders ik wel)
13. Mambo, heeft moeite de ogen open te houden.
14. Mambo, blijft nu toch echt niet meer wakker.
15. Mambo, sjezus wat een pens!!!!!!!
16. Lorenzo, oef, zelfs tijdens het poepen is hij nog het mooist, liefst, aandoenlijkst enz.....
Hoe krijg je het trouwens voor elkaar, als Mambo ligt en ik kom eraan vliegt hij meteen overeind, ik heb hem nog nooit liggend op de foto gekregen (ik zet deze pics meteen even over)

Haha, Tha_Niekje, nee mijn pony's zijn idd niet te koop, nooit! Dat wordt nog een probleem met het veulen van Eirian en Mambo, ik heb gezegt deze te gaan verkopen maar kan er vast geen afstand van doen......en dat is dan ook nog eens mijn eerste zelf gefokte (volgens vele "vermeederde") veulen dus dat maakt het extra moeilijk, gaat lastig worden, diertje is nog niet eens geboren en ik heb het er nu al moeilijk mee Haha!
Mayo had alweer het idee om volgend jaar dan toch maar een pony trailertje achter de auto te hangen zodat ze toch nog wat klein spul kan scoren....NOT! Haha! (of ze moet het veulen willen....heeft ze toch een eigen stukje Eirian )

Soxje, hoe vind je een vos dan? Ik heb toch liever de muizen dan een vos binnen hoor, getver, ik ben mij helemaal lam geschrokken!
Een buurman heeft mij gerust gestelt, een vos zal het niet in zijn hoofd halen om een pony te pakken, zijn te groot voor een vos, maar er zijn de afgelopen week wel grote volwassen schapen gepakt.....en Lorenzo heeft ook ongeveer zo'n maatje.....dood eng vindt ik het!

Wat ik op de foto's zie is wat ik zo'n beetje de hele dag ook vond, het was rustig, zeg maar gewoon stil! Er waren naar mijn idee echt veel minder mensen dan op de vorige "winter snuffelmarkt" ik kan mij die foto's nog heel goed herinneren en daarop was het behoorlijk druk.
Om vooral veel plek over te laten voor andere mensen ben ik in het zij schuurtje gaan zitten maar dat was dus niet nodig geweest Haha!

Ik ga in ieder geval mijn licht eens opsteken voor de volgende keer, dan kunnen we er wel zo'n party bij doen, was deze keer eigenlijk ook de bedoeling alleen heeft de persoon in kwestie helaas niets meer laten horen maar dat doen we er de volgende keer gewoon bij, trekt misschien meer mensen.

Zo en nu ga ik in het andere topic nog even bijlezen!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 03:02

Nou, jij bent ook wat, Axeltje: volgens mij mis ik op je
foto's minstens de helft van de aanwezige (pseudo)bokkers,
maar......
m'n thermosfles staat er knap op! Haha!

OK dan!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 03:26

Heeft ze goed gedaan he Haha! trouwens, in het andere topic staat nog een foto van Honeybee en volgens mij sta jij daar ook weer op Haha!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 03:30

Moet jij niet naar je bed, Tanja?
Of loop je nog steeds te trippen op je
pillen van zaterdag? Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 03:44

Haha! Yep! ik trip nog steeds Haha!
Heb net 3 uur in de auto gezeten (gereden dus, niet alleen maar gezeten Haha! ) en ben weer klaarwakker, moet eigenlijk wel naar bed maar ach, kan morgen lekker uitslapen, hoef pas om 17.30 uur op mijn werk te zijn OK dan!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 03:49

Je beessies ook? Tong uitsteken

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:33

T@nj@ schreef:
Dat wordt nog een probleem met het veulen van Eirian en Mambo, ik heb gezegt deze te gaan verkopen maar kan er vast geen afstand van doen......en dat is dan ook nog eens mijn eerste zelf gefokte (volgens vele "vermeederde") veulen dus dat maakt het extra moeilijk, gaat lastig worden, diertje is nog niet eens geboren en ik heb het er nu al moeilijk mee Haha!
!

Ik wil wel ruilen voor een stel mini-Callasjes Schijnheilig

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:38

Botervlieg schreef:
Je beessies ook? Tong uitsteken

Yep, beestjes zijn getraint om pas wat later honger te krijgen Haha! zo rond een uurtje of 9 krijgen ze de eerste voerbeurt en ben ik dan nog te moe ga ik daarna gewoon mijn bed weer in Haha!

Ehm, Billy, ik denk dat ik aan 1 mini callasje mijn handen al vol zal hebben dus een stel..........
Maar net als de mini callasjes (als ze erin zitten) is dit veulen al te koop hoor Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 12:52

Inderdaad moet je de snuffelmarkt misschien gaan combineren met iets dat veel bokkers trekt. Een party inderdaad met nieuw ruiterspul, een clinic bij jou op stal, of iets anders, zodat er meer mensen die schuur inlopen. Zonde dat er zo weinig mensen waren, want het is altijd erg gezellig. En hoe meer iemand verkoopt hoe meer hij ook weer bij een ander koopt, enz enz, en dan krijg je de handel goed op gang Knipoog

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 01:29

Yep! Helemaal mee eens.
Voor volgend jaar heb ik al iets in de planning, is nog heel erg geheim Cool omdat ik niet weet of ik het van de grond krijg maar ik ga mijn uiterste best doen, daar horen jullie tegen die tijd meer over Haha! (dat is dan voor de Zomer Snuffelmarkt)

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 01:48

Ha, ponykamp met knuffelclinic, joepie!!

Haha!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 02:07

Ben vroeger gescreend i.v.m. nato-job (en goedgekeurd Knipoog )dus dit geheim zal ik ook wel kunnen bewaren... je hebt in ieder geval ruimte om onze puktentjes op te bouwen en een kampvuur te maken Lachen

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 04:37

Ik doe niet mee als er niet ook een dropping is, hoor. *LOL*

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 08:14

Hee Tanja, mag ik in het complot?
Kan ik je misschien helpen dingen te regelen Schijnheilig

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 20:40

Hoezo nou we zijn allemaal erg benieuwd wat je van plan bent Haha!
*lol*

maarem tanja ik woon lekker dichtbij, dus wil je altijd helpen Knipoog

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:22

Ik ook, ik ook... *LOL* Mijn slaapzak hangt al te luchten en ik heb Sox ingeseind dat ze misschien mee mag voor een weekendje survivallen. We werken eraan om the fittest te zijn OK dan!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 00:55

Hihi, jullie zitten er heeeel ver naast, niets survivallen maar gewoon iets extra's bij de snuffelmarkt.
Wel iets heel erg leuks
Billy, Soxje en Axeltje stonden al op mijn lijstje met mensen die ik wilde vragen om hulp dus dat komt goed uit Haha!
Ik neem vanzelf wel contact met jullie op en dan horen jullie wat ik heb verzonnen Haha!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 03:49

Bloos! Een bandje? Een koele dj? Top! : dixo op het plaattelaand,
Mantinge wordt op de kaart gezet!! OK dan!

Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 06:07

Ik weet het. Haha!
maar ik zeg niks Lips are sealed
Maar het is veel leuker dan een duf bandje of een sullige DJ Gaaaap

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 10:43

Hoe krijg je het weer voor elkaar.... Haha!

Maar jongens, ik sta op haar lijstje Party!!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 21:17

Alles best, als ik maar geen koffie hoef te zetten Boos!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 21:19

Paardenautootjes-show? Lachen Als ik me dan maar niet als wulps model over de motorkap hoef te draperen; stort ie gelijk in Lachen

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:04

Soxje schreef:
Alles best, als ik maar geen koffie hoef te zetten Boos!

Neeeee, daar heeft Tanja mij voor Haha! Knipoog
Maar ben ook zeer benieuwd wat er allemaal bekokstoofd gaat worden.....

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 01:15

San, jij staat ook op mijn lijstje en Honeybee ook Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 01:31

T@nj@ schreef:
San, jij staat ook op mijn lijstje en Honeybee ook Haha!

Hmmm.. vertellllllllllllllllllllll