uhm jongens, is der iemand met wie ik mee kan reizen of een punt kan afspreken dat ik niet heel het stuk alleen moet? ben nog nooit emt de metro ofiets geweest haahha, dus me mama vindt het wat fijner als er iemand een stuk meegaat enzo
Ohja, zou 7 of 8 juli trouwens ook kunnen? Dat komt iets beter uit
debbbie
Geplaatst: 19-06-12 19:44
jaa hmm tess woont wel dichtbij mij dat weet ik maar die kan misschien niet mee. en wie ging nou mee meeten die uit noord-holland? jaa 7 en 8 juli kan ik allebei.
heeeeee!! ik wil ook heel erg graag mee maar ik heb nog school tot 13 juli -__- maar ik ga ook 8 juli op kamp dus dat weekend wordt niks voor mij.
Lotte jij kan misschien over de dijk komen en dan met mij samen reizen? ik woon dicht bij de dijk namelijk. Het is voor mij wel echt een pokke end weg haha maar ik zou heel graag mee willen. Mits mijn ouders het goed vinden haha
debbbie
Geplaatst: 19-06-12 20:33
okee laat maar weten dan kelly, welke datums zou jij kunnen noem der is een paar dan kunnen wij kijken of we ook kunnen! kelly kom jij uit noord holland? gaat tess nou nog mee?
Kyarahh
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-12 20:35
Zullen we dan de week na 8 juli gaan? Ik ben 16juli op vakantie, tot die datum kan ik.