inderdaad sam dat vind ik ook, maar dat wist je al
Eleandra
Geplaatst: 16-06-12 22:19
Nickname - Naam - Leeftijd - Welke dag kun je? 1. S_en_Z - Samantha - 25 - 29 of 30 September 2. Eyecatcher - Chantal - 27 - 29 September 3. Mirka 1994 - Joyce - 27 - 29 september 4. Eilleen333 - Louise - 24 - 29 of 30 september. Hangt af van mijn rooster, maar dat krijg ik pas begin september:( 5 Britt_sisi - Britt - dan 20 - als ik optijd terug ben van stage en niet hoef te werken allemaal 6 Eleandra - Miri - 18 - als ik dan niet op reis ben
Ik heb mezelf ook even op het lijstje zet, als het dus niet besloten is Ik weet niet of ik dan in nederland ben (ben meestal ergens aan het reizen) maar als ik er ben, ben ik zéker van de partij!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!! Bovendien zijn er altijd wel mensen die op de gekozen datum niet kunnen. Dat zie je nu al wel aan de lijst. Die beurs is btw tot 12 uur dacht ik toch? Dus ik vind dat we daarna eigenlijk nog wel even moeten stappen;)
Misschien voor die tijd dan weer even omkleden? Afhankelijk van hoe erg onze outfits zijn? Moet zeggen dat ik een corset nog wel een leuk idee vind:)
Megamutsj
Geplaatst: 17-06-12 14:47
Oehw Sam, wat een spannend tripje. Lijkt mij ook wel leuk om te doen! Ik kijk het nog even aan en wellicht schrijf ik mij dan in, hihi. Ik heb nog wel een corset die ik dan aan zou kunnen trekken en hele hoge "hoerige" overknee laarzen met hak, maar geen idee of ik daar de hele dag op kan wandelen. Dan zou ik extra schoenen mee moeten nemen
Ik heb er thuis al 3 Als we er nou voor kiezen om gewoon allemaal een zwarte te halen ofzo? Want ik heb er dus al 3 in de kast liggen die een beetje liggen te verstoffen en die ik in gedachte had om aan te doen is zooooo cute hihi!
Megamutsj
Geplaatst: 17-06-12 19:23
Nickname - Naam - Leeftijd - Welke dag kun je? 1. S_en_Z - Samantha - 25 - 29 of 30 September 2. Eyecatcher - Chantal - 27 - 29 September 3. Mirka 1994 - Joyce - 27 - 29 september 4. Eilleen333 - Louise - 24 - 29 of 30 september. Hangt af van mijn rooster, maar dat krijg ik pas begin september:( 5. Britt_sisi - Britt - dan 20 - als ik optijd terug ben van stage en niet hoef te werken allemaal 6. Eleandra - Miri - 18 - als ik dan niet op reis ben 7. Megamutsj - Mandy - 21 - 28 en 29 september
Samsamsam moeten we wel hetzelfde kapsel en beetje zelfde make-up doen, zometeen ziet men ons dan als de 2 geile tweelingzusjes hahahahah
eilleen333
Geplaatst: 17-06-12 19:37
S_en_Z schreef:
Bestellen we allemaal tzelfde corsetje? Kunnen we elkaar aansnoeren Ik heb zo'n CoolCat ding.. maar die zit veel te losjes bij mij
Het lijkt mij wel leuk om allemaal een beetje hetzelfde corset aan te doen. Ik neem er dan eentje die heel lang is, als ik behalve een korset en pumps niets aanmag:p Ben alleen bang dat ik er weer te dun voor ben.... Maar waar hebben ze die dingen? Dan kan ik binnenkort eens kijken en passen:)
john24(19 jr) stuurde me een PB. Hij wil ook graag mee naar de beurs maar hij kan zelf niet reageren omdat hij geen lid is van de kudde (te weinig nuttige opmerkingen geplaatst op bokt om lid te kunnen worden)
Wat vinden jullie ervan...? Op de lijst zetten of...??
Ik vind dat john de moeite moet doen om genoeg berichtjes te plaatsen om zelf hier te kunnen reageren. Anders krijg ik toch wel een beetje het idee dat het een wat oversekste jongeman is, die het wel leuk vinden om met dames in sexy pakjes op een kamasutra beurs rond te paraderen. Maar goed, dat ben ik, hij is van mijn part niet onwelkom hoor maar dan wel op een andere manier dus.